Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MECHANIZATOR

Prośba o tabliczki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MECHANIZATOR    156

mam prośbę do posiadaczy kombajnów Bizon Z-056 "Super" i Z-058 "Rekord" o zrobienie fotek tabliczkom znamionowym i przesłanie tych fotek na mojego meila :P poza tym zaby podali jeszcze orginalny fabryczny kolor :o

 

a osoby które nie mają możliwosci zrobienia i przesłania takich fotek proszę o podanie mi danych z tabliczek znamionowych :P (rok budowy, nr maszyny, kolor) z góry dziekuje wszystkim za pomoc

 

 

fotki przesyłajcie na adres: bizonsuper@o2.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MECHANIZATOR    156

chodzi i o rozszyfrowaqnie zagadki różnych kolorów kombajnów Bizon :o często mnie to zastanawiało po co są rózne kolory (teraz już wiem ze czasem w płocku brakło czerwonej farby) no i chciałem zobaczyć kiedy jakie były robione :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

dzięki - i mała prośba - jeśli możecie to nie pakujcie tych fotek RAR-em bo mi komp nie otwiera :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

dzięki jeszcze raz - i czekam na nastepne

 

PS - panowie co jest z wami - wiem ze są zniwa no ale cyknąć jedną fotkę to chyba nie problem :)

 

jak ktoś zrobi fotki to niech podeśle na bizonsuper@o2.pl - dzieki jeszcze raz i licze na waszą pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1
no wiecie co panowie tylko 4 odpowiedziało na prosbe - no zawsze myślałam ze jestescie bardziej rzyczliwi :)

Bo może są żniwa i robota w polu to nie ma czasu na internet. Jak bym miał bizonka to też bym ci dał jakieś info :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Basiutka20    2

no ale dzisiaj sporo popadało no i chyba znajdziecie chwilke czasu zeby koledze pomóc - bo jak nie to bedziecie mieli ze mną do czynienia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

dzieki panowie za kolejne fotki na meilu i na pw no i dziekuje koleżance za wsparcie

 

no i zapraszam pozostałych do współpracy (rok budowy , typ wg tabliczki, nr maszyny i kolor fabryczny ) wszystko dawajcie tutaj albo jak jest fotka to na meila bizonsuper@o2.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

symbol wy.. ZO56 5

rok budowy 1989

nr. maszyny 6653 (jak za malo to jeszcze na koncu ,,1")

ciezar netto 7700

...os przednia 8500

.... tylna 3200

jezeli sie cos nie zgadza -moge wyslac fote :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
no ładnie marcinie - widze ze nie tylko HP ci odpowiada :rolleyes:

 

no a reszta - dalej panowie szlachta

hej hej... Wy wszyscy mnie traktujecie jak jakiegos Romea ze tylko w tematach z sercem siedzi

tak nie jest :lol: ;) haha

skoro tak to jeszcze jedna :D

 

symbol wyr... 5056 (tak bylo na tabliczce)

ciezar netto 7180

rok prod. 1977

nr maszyny. 12781S

cena detaliczna 719000

kolor. czerwony

 

widzialem tego bizona ale w takim stanie jeszcze zadnego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

widze ze tabliczek przybywa - licze na przychylność pozostałych agrofotowiczów - jóż prawie po żniwach wiec chyba znajdziecie czas na pstrykniecie fotki

 

jak kto nie ma mozliwosci zrobienia fotki to niech poprostu spisze dane z tabliczki znamionowej i doda do tego kolor fabryczny kombajnu (tak jak @Marcin974)

 

z góry dzieki i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
keram7719    0

Witka!

 

Własnie wysłałem Ci tabliczkę z bizonka z mojego gosp.

Może być...?

Pozdrawiam i życzę owocnego zbierania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156
Witka!

 

Własnie wysłałem Ci tabliczkę z bizonka z mojego gosp.

Może być...?

Pozdrawiam i życzę owocnego zbierania

 

bomba o to chodziło !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×