Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jacek1296

Lampo 50 sprzęgło

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jacek1296    117

Panowie,jest problem.Otóż moje lampo 50 2004r. 2100mth tur 11hydramet prawdopodobnie kończy się sprzęgło.Po wciśnięciu pedału sprzęgła i wrzuceniu biegu(z lekkimi oporami)puszczam pedał o ok.5cm i sprzęgło bierze ,ciągnik zaczyna jechać.Sprzęgło nie ślizga się.Próbowałem regulować długość dźwigni koło zbiornika(wydłużałem i skracałem)ale to nic nie dało.Jakieś pomysły?Potrzebuję katalog części do tego lampo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

jeśli to nie pomogło to radze odkręcić osłone z lewej stronydeski rozdzielczej tam gdzie znajdują sie bezpieczniki bedzie pewnie trzeba odkręcić skrzyneczke z bezpiecznikami tam jest też możliwość regulacji taka sama jak przy zborniku paliwa jesli sie troszke pomęczysz to powinno sie udać

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem nie znam sie za bardzo ale nie jest to może zapowietrzone sprzęgło ? :) Mam lampo i kilka razy odpowietrzałem bo nie chciało dobrze wysprzęglać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

To znaczy że sprzęgło dobrze nie wysprzęgla. Według mnie problem może leżeć w układzie hydraulicznym tłoczek-cylinderek. Sprawdź stan płynu w tym układzie i spróbuj go odpowietrzyć (zbiorniczek na płyn z prawej strony u góry pod maską blisko kabiny a odpowietrznik na lewym przednim wsporniku kabiny przy baku). Może uszkodziła się już gładź tego cylinderka są ryski i się zapowietrza. Ja tak miałem bo porwała się taka gumka osłaniająca cylinderek, dostał się piasek i się zużył. Komplet tłoczek cylinderek kosztował niecałe 200zł. Po wymianie problem zniknął.

Póki co spróbuj odpowietrzyć ten układ i ewentualnie uzupełnij stan tego płynu. Zrób to jak najszybciej bo jak biegi wchodzą na siłę to można szybko skrzynię uszkodzić. Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    117

Odświeżam.Była chwilowa poprawa.Teraz jest jeszcze gorzej.Problemy z przełączaniem biegów(stawiam na zużytą Tarczę) i nie działający rewers.Dźwignia rewersu przesuwa się w miarę lekko w każde położenie(przy wyłączonym silniku),natomiast ciągnik jedzie tylko do przodu.Kiedy ciągnik jest odpalony, i włączony jest bieg, to przy próbie przesunięcia dźwigni rewersu w tył ciągnik gaśnie.Dźwignia w pozycji "luz" lub przesunięta w przód i włączony bieg, to wtedy ciągnik jedzie do przodu.Czyli krótko mówiąc brak wstecznego.Po konsultacji z mechanikiem padła diagnoza"uszkodzony synchronizator rewersu" i konieczność zdejmowania kabiny.Czy miał ktoś coś podobnego?Proszę o szybką odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio8    0

przy zuzytej tarczy nie mialbys problemu z wlaczeniem biegu tylko ciagnik np przy orce by stawal bo tarcza by sie slizgala. ciezko wchodza biegi gdy silnik jest kiepsko rozlaczany przez sprzeglo od skrzyni lub pojawily sie problemy w skrzyni. mozliwe ze to synchronizator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez cichy5540
      Witam kolegów ! Mam Problem z pracą klimatyzacji w Deutz k110 mianowicie: ciągnik ma 11 lat , skończyły sie wiatraczki od nawiewu klimatyzacji (te na tylnej górnej części kabiny), zamówiłem nowe, i przy okazji również osuszacz, w servisie klimatyzacji podłączyli ciągnik pod maszyne , sprawdzili szczelnoś itd wszystko ok. zzadzwoniłem do delera zapytałem o iloś czynnika i oleju  (1600g czynnika + 210 g oleju), klimatyzacja została nabita, ciągnik został odpalony i ....nastąpił problem bo zaczeła się grzac chłodnica i osuszacz , ciśnienie ciśnienie klimatyzacji zaczeło wzrastac na wolnych obrotach do ponad 30 bar, i nawet nie rozłanczało sprężarki a w  kabinie ledwo co chłodziło, Zaczeliśmy sprawdzac z mniejszą ilością czynnika ,czujniki też są sprawne i nic  .... czy ktoś miał taką przypadłoś? 
    • Przez NakaHead
      Witam  mam pytanie odnośnie ciągnika jakim jest deutz d6206  a pytanie jest następujące są jakieś strony z częściami do tego traktora ? głownie chodzi mi o przekładnie a jeszcze dokładniej o przesówke reduktora  .
      Wrazie braku takiej strony to są morze inne traktory z których by można było przełożyć ?  np inne modele seri d   
      z góry dziękuje za pomoc .
      Deutz D6206  rok 81  szkrzynia 12    4-4-4
    • Przez ARTURO04
      Witam szukałem na forum ale nic nie odnalazłem, na temat mojej awarii, a mianowicie problem w moim Samie explorer 2 90t 99r polega na tym, że nie chce odłączać się przód cały czas jeździ z napędem sprawdziłem cewkę elektrozawór wszystko działa zawór wyczyszczony złożone i dalej to samo.Dodam jeszcze że po zgaszeniu po jakiś 10 sekundach zapala się kontrolka od przodka i przy tym słychać cyknięcie czujnika przedniego napędu, po odpaleniu natychmiast gaśnie. Zatem postanowiłem odkręcić przewód ten zasilający od załączania napędu przy moście że może tłok się zaciął i okazało się że brak oleju w przewodzie odpaliłem sama i zacząłem włączać i wyłączać napęd i nic nawet kropla oleju nie poleciała, ale przypadkiem włączyłem blokadę kół i wówczas olej zaczął się lać, dodam że przy tym się okazało że blokada tylnego mostu też jest cały czas włączona. Czy ktoś z was zetknoł się z takimi czarami?
    • Przez tepe71
      Witam
      Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.
      Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.