Skocz do zawartości

jak pomalowac cała moja brygade ursusów


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ten zółty z tej foty to wygląda na jakiś sraczkowaty w życiu bym nie pomalował takim kolorem ciągnika. Najlepiej jakis oczoje*ny kolor, k**ew**a czerwień + srebrne felgi+ czarna reszta :lol: Machnąc nalepiej na jakieś zestawienie barw znanych marek gdzie widzisz że to ładnie wygląda

Opublikowano

Witam, chciałem sprzedać swojego ursusa no ale, nie wiem czy lepiej odstawić go na cacy pomalować wszystko i dopiero wsytawiać na jakichś stronkach czy lepiej żeby klient zobaczył jak wyglądał jak był u mnie, w jakim jest stanie po tych 8 latach u mnie itp. oczywiście wszystkie sprawy związane z elektryką to już inna bajka. Ale jak wy byście woleli gdybyście mieli kupywać hmmm.?

Opublikowano

No wiadomo że niemalowanego. Ja swój agregat pomalowałem i źle zrobiłem choć nie było na nim rdzy. Ale zrobiłem fotkę jak wyglądał wcześniej jakby co. A ty wolałbyś oglądać pomalowanego wyglądającego jak nówka czy kupić normalnego i i samemu pomalować?

Opublikowano

Polacy są dziwni i zależy na kogo trafisz. Jeden kupi niemalowanego a drugi będzie marudził, że jak pomalowany to pewnie był w opłakanym stanie. Tak samo jest jak bardzo dbasz o samochód to powiedzą, że malowany, albo szykowany do sprzedaży. Postaraj się aby była sprawna instalacja elektryczna i żeby ciągnik był w miarę czysty.

Powodzenia w sprzedaży.

Opublikowano

Jak z ojcem oglądamy ogłoszenia bo planujemy kupić coś od 5211 do 7245 i tak przeglądamy te ciągniki i jak widzimy opony uwalone farbą to żołądek się przewraca. Omijamy również te ze świecącą maską oraz z maską zaokrągloną plastikową, musi być kompletny nie pokrzywiony oraz opony z bieżnikiem w miarę i wtedy wiemy co kupujemy. Jeszcze lepiej jeśli kupiony w Agromie. I to tyle. Kolego jeśli nie jest totalnie pordzewiały i porysowany to nie maluj, to że silnik ma małe odpryski ciemnej farby i prześwituje czerwona na silniku to nie poprawiaj. Szczerze Ci radzę

Opublikowano

Niee maska jest jedynie co wyblaknięta trochę... Bo nie zawsze stał w garażu... Nie widać rdzy ani innych takich rzeczy... Jak coś się tylko psuło jaka kolwiek mała usterka odrazu szedł na warsztat nie było czekania bo by się zapomniało o tym.

Opublikowano

Jak środek wyczyścisz to napewno ktoś doceni uczciwość bo kto maluje ten coś ukrywa. Baba jak się maluje to tez chce z sześćdziesiątki zrobić z siebie trzydziestkę no nie? Więc kolego powodzenia w sprzedaży ;)

Opublikowano

To nie maluj. Szkoda Twojego czasu i pracy jaką włożysz ponieważ nikt tego nie doceni. A będą marudzić a czemu malowany, pewnie maska nowa bo po jakimś wypadku. A tak to mają dobrze zachowany egzemplarz w oryginalnym stanie. Ja bym nie malował ;)

Opublikowano (edytowane)

JA też teraz szukam i patrzę żeby był nie malowany.Jednak malowany odstrasza niektórych.Ewentualnie kuop pastę i wypastuj maskę.

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

Ja bym nie malował swego ciapka kupiłem w stanie bardzo dobrym może lakiery nie były w stanie super ale położyłem sam i jestem zadowolony. Dodam że ciągnik nie był chyba myty więc przeszedłem się do o koła i patrzę no wom kiśnie lewa zwolnica uwalona w oleju co kosztowało mnie ok 100 ale chyba lepiej zapłacić 100 i mieć zrobione a żeby było to zamalowane i nie było tego widać :) więc postaw się w roli kupującego i się zastanów jaki być wolał kupić poobdzierany czy odmalowany z ukrytymi usterkami :D

Opublikowano

Kolega to się do niczego nie nadaje od 4 lat zajmuję się remontami ciągników zawsze stosuje lakier akrylowy raz zdarzyło mi się tym malować ruska na niebiesko :) lakier warty swej ceny;/ schnie/ twardnieje bardzo długo prawdopodobnie szybko traci połysk i jest mało odporny na czynniki atmosferyczne i mechaniczne.

Opublikowano

polecam farbe renolak. Bardzo wytryymala na uderzenia i blaknięcie tylko droga a cena zalerzy od koloru np czerwona 80zł czarna i biała po 55zł zgniła zieleń 70zł. Sprawdzona na zetorze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SZYMQ
      Cześć wyszyskim 🙂
      Mam takie do was pytanie czy ktoś testował doszedł z pływakami i wskaźnikami poziomu paliwa 
      Bo ja przetestowałem chyba wszystkie pływaki i wskaźniki paliwa jakie są dostępne i prawie żaden nie zgrywa się z wskaźnikiem 
      1:

      2:
      3:
      Tylko ten zestaw poprawnie dziala :

      Pływak nr.89352973 wskaźnik: 89352972
      Tylko w tym zestawie jest minus że lampka rezerwy jest podłącza pod wskaźnik paliwa i ciągle się świeci czym większą rezystancja (oporność) tym mocniej świeci 
       
      Reszta pływaków pokazuje że jest paliwo do połowy lub odwrotnie pokazuje zero że jest full a full jak jest zero paliwa 
      Może ktoś doszedł z tymi plywakami  i wskaźnikami i wie który zestaw dobrze będzie działa razem
      Dziękuję za pomoc z góry 
      I na pewno to będzie informacja dla innych pokoleń 
    • Przez mlody_rollo
      Witam chciałbym się dowiedzieć jak mógłbym zacząć  rolnictwo siejąc zboze mam:ursus c-360 Pług 3 skibowy LEJEK  Opryskiwacz Kultywator Brony  i przyczepę 4,5t
      I mieszkam w Lubuskim nie mam nic innego do powiedzenia 
      Dziękuję za odpowiedź 
    • Przez Zoy
      Witam. Jakiś czas temu zakupiłem używanego tura do C-330. 
      po zakupie przystąpiłem do montażu i ogólnie wszystko szło bezproblemowo aż do momentu montażu poprzeczy trzymających wysięgniki ramienia z wspornikiem przedniej belki. Po założeniu poprzecza na wysięgnik to ta flansza, którą przykręca się do wspornika wydaje się przesunięta w przód tak jakby te poprzecza były zbyt długie. I teraz pytanie czy te poprzecza skracać czy popuścić te dwie śruby wysięgnika i na sztywno to wszystko skręcić. Bo jak popuszczę te wysięgniki to myśle ze będę w stanie to naciągnąć ale kwestia czy można tak zrobić aby w przyszłości nic nie strzeliło od naprezen 
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w Ursus 7524 jaka przyczyna? Czy ktoś miał już taki przypadek i jak sobie z tym poradził?
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w ursus 7524
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v