Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

już nie pamiętam dokładnie ale z tego co pamiętam sprzęgło ma dwa odpowietrzniki i jeden jest z prawej stronie na dole za schodkami musisz patrzeć po rurkach najważniejsze żebyś tylko nie lał zwykłych płynów hamulcowych do układu bo ci uszczelnienia zeżre tam idzie specjalny olej B)

Opublikowano

najpierw to niech kolega nauczy się "netykiety" i przestanie pisać tematy i zawartość tematu z dużej litery. I nie dlatego że wpadnie moderator i dowali ostrzeżeń ale dlatego że są zasady pisania na tym forum i nie pisze się z dużej litery całego wątka!

Opublikowano

sorki za duże literki :D ..... a co do sprzęgła wiem ze do pompki tej małej przy pedale leje sie DEXTRON a ta dolna jest zasilana pompa olejową ze skrzyni przekładniowej

( olej chydrauliczno -przekładniowy )i ta dolna pompa (według katalogu części "WZMACNIACZ SPRZĘGŁA ") ma też odpowietrznik

Odpowietrznik jest tez nad obudową skrzyni ..

mam problem bo niewiem czy przy odpowietrzaniu "Wzmacniatrza Sprzegla " silnik musi pracować czy najpierw sie odpowietza przy tej pompie czy nad skrzynią ...

Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi .

Opublikowano

Też mam taki sam problem, nie wiem jak jest dokładnie z tym sprzęgłem, ktoś podpowie ?

Podczas dłuższej jazdy lub nocnym postoju robi się tak że nie wysprzegla, jak podpompuje pedałem to przez chwilę jest ok ale później znowu pedał wpada coraz to niżej i nie wysprzegla. Oleju ubywa w tym małym zbiorniczku i co jakiś czas trzeba dolać, a wycieku nie widzę nigdzie...

Proszę o pomoc za każdą wskazówkę będę wdzięczny.

Opublikowano

Mam pytanko... Odpowietrzam sprzęglo po wymianie pompki i wysprzęglika... Troszkę jest OK i za jakiś czas znowu się powietrze do układu dostaje... Może być wina tego że obecnie chodzi z rozrzutnikiem a tam duże zapotrzebowanie na olej bo w skrzyni na postoju minimum wskazuje a jak zalacze wszystko to w okienku nic nie widać... I poprostu zaciąga powietrze bo brakuje oleju?  A czekam na olej na dolewke i nie wiem czy sie martwić 

Opublikowano

Jakie miałeś objawy ze wymieniałeś pompkę sprzęgła i booster? pedał zostawał w dolnym położeniu, ale wysprzęglał czy pedał normalnie po puszczeniu nogi szedł w górę a nie dało się wrzucić biegu jak był wciśnięty? Jak odpowietrzasz ten booster przy akumulatorze?

Opublikowano

U mnie po dobrym odpowietrzeniu słabo wysprzęgla, pojeżdżę trochę( najgorzej jak coś robię turem i czasem przytrzymam na pół sprzęgła) i sprzęgło wpada i jest calkowity brak. Czasem po dłuższym postoju również wpada pedał do końca, czasem zniknie płyn ze zbiorniczka, a czasem jest. Nigdzie nie widać wycieków na zewnątrz... ciężki przypadek, ktoś pomoże???

Opublikowano

Szczerze mówiąc dziwnie z tym płynem sprawa wygląda.. Pewnie gdzieś wyciek masz na ścianie grodziowej... Bo jak tam nie masz to może gdzieś w skrzyni łapie lewe powietrza

Opublikowano (edytowane)

Ja tez mam problem z tym sprzęgłem bo po naprawie niby udało się odpowietrzyć ale z wielkim trudem bo musiałem zalać je olejem od góry i jak odpowietrzałem to na tym odpowietrznik od skrzyni olej nie pokazał się ani razu, ale sprzęgło łapie na samej górze i pod obciążeniem się ślizga jest możliwość że nie wysprzęgla do końca, dodam że są nowe tarcze i przekładki. Jeszcze jedno mnie zastanawia bo przed wymianą na zgaszonym ciągniku praktycznie nie szło wcisnąć sprzęgła a teraz wciska się lekko czy działa silnik czy nie.

Edytowane przez john56l

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v