Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Jakby nie było skoro paliwo się leje( nieważne czy przelew czy na łączeniu) to albo pompa jeżeli z przelewu albo pompa do regeneracji ( w obu przypadkach możliwe)

Gość dominik55
Opublikowano

Zgadza się na łączeniu korpusów. Paliwo cieknie od dołu obudowy, po prostu już nie ma tam uszczelki. Kiedyś mi się lało paliwo przez taką rurkę podobno był namiar i leci dalej ale zrobiłem wężyk i mi leci od razu bezpośrednio do zbiornika paliwowego. jest ból w tym że wypala mi ten olej i jest ciągle paliwo. ogólnie pompa według mnie nie potrzebuje regeneracji, trzeba ją dobrze uszczelnic, ustawić wtryski i pompe. Co polecacie?

Opublikowano (edytowane)

Wykręcaj pompę wtryskową razem z zasilającą i wieź na warsztat. Tam ci ją rozbiorą i wymienią wszystkie uszczelnienia i uszczelniacze wtedy będzie szczelna. Co do dostawania się paliwa zobaczą tam co przepuszcza czy sekcje czy zasilająca i również wymienią co trzeba. Ustawią pompę i wtryskiwacze i będziesz miał spokój.

 

Ps. mówisz że nie potrzebuje regeneracji już samo uszczelnienie i ustawienie jest regeneracją bo trzeba ją rozebrać aby wymienić uszczelki. A jak jeszcze coś się okaże że do wymiany też chyba nie zostawisz starego no nie...

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

wszystko zależy od tego co tam robione. W najgorszym wypadku jakieś 600 musisz szykować. Zależy też od części na chińskich będzie taniej ale odradzam

Opublikowano

Taaa 600 to chyba u Ciebie.

U mnie całkowity koszt naprawy pompy do ciapka na polskich sekcjach i zaworkach a także zregenerowanie pompki zasilajacej to 250 zł.

Opublikowano (edytowane)

Chyba u Ciebie.

Widocznie kupujesz części w Pewexie lub Baltonie że tak drogo u was :ph34r:

 

2X http://www.farmexpert.pl/zawor_pompy_wtryskowej_do_urs_produkt4302.aspx

 

2X sekcje z tej samej firmy u nas kosztują 41zł .

To już za same elementy tłoczące jest 140zł + uszczelki podkładki , ustawienie i jest 250zł.

Przy czym serwis sekcje i zaworki kupuje w innej cenie.

jak dochodzi regulator obrotów to dochodzi regeneracja , nowe tulejki itd.

Edytowane przez POL1
Opublikowano

Tego roku latem dawałem swoją pompę z uszkodzonym regulatorem obrotów. Naprawa kosztował 150 w tym jeszcze simering reszta była w stanie idealnym( regenerowana w tym samym zakładzie jakieś 15 lat temu). pytałem ile kosztowała by "pełna regeneracja". Powiedział że około 600 ale stara zostaje w zasadzie tylko obudowa. Zakład ten istnieje o kilkudziesięciu lat i poleca go każdy mechanik w okolicy.

Gość dominik55
Opublikowano

no mi też sąsiad mówił że płacił za regenerację pompy około 300zł, ale dokładnie nie wiem. Mam nadzieje że będzie jak najtaniej :)

Opublikowano

Większość pompiarzy to pewnie teraz zakłada sekcje i zaworki THM by za rok znów mieć robotę.

Więc należy z pompiarzem takie rzeczy wcześniej uzgodnić co zakłada wewmątrz pompy.

To ważne.

Opublikowano

Uzgodnić wiadomo nie zaszkodzi, ale jak to jest z tymi ustaleniami (oczywiście nie wszędzie) różnie bywa, są tacy że ustalisz a i tak pcha co popadnie...

Szybciej dogadasz się na pół litra :P

Opublikowano (edytowane)

Dominik55, bez obrazy, ale postępujesz trochę bez sensu w tym temacie. Skoro masz świadomość, że w pompie jest paliwo, to czemu nie wymieniłeś wcześniej pompki zasilającej? Wiedziałbyś wtedy czy to ona, czy sekcje. Gość od pomp i tak ją wymieni. Piszesz, że ciągnik ma moc, więc sam odpowiedziałeś sobie o stan sekcji, że dają radę. Pompując ręcznie, słychać piszczenie przelewu czy nie?  Coś słyszałem, iż nie wszyscy chcą się podjąć naprawy pompy od 25/28.  
Póżniej też pracować może różnie. 

Edytowane przez Mariusz-C330M
Opublikowano

koszty zależy od warsztatu i co muszą zrobić u mnie wołają ok 450zł ja do c330 mam po pompę którą wziąłem na wymianę (dałem swoją oni dali mi po wymianie sekcji) niestety zadowolony nie jestem pompka ręczna zaciągała paliwo efekt nie mogłem odpowietrzyć po wymianie na nową pompkę zasilającą odpowietrzył się układ po dwa ciągnik nie pracuje do końca tak jak powinien. Wtryski nowe ustawiane, zapłon, kąt wtrysku ustawiony na nowo, zawory wyregulowane a ciągnik to ciężko pali. Dodam że 4 lata temu robiłem remont silnika i kompresja powinna być dobra mocy mu nie brakuje jakieś pomysły proszę o podpowiedzi co robić dalej bo na zimny to tragedia go odpalić

Opublikowano

@pol1 pamiętam tak ok 4-5 lat temu regeneracja pompy c330 kosztowała 270zł :D teraz ok 400zł, dobra sekcja wtedy kosztowała 61zł. x2, gdzie robota, uszczelki,łożyska zaworki, sprężyny, itd :D a jak coś innego rozwalone ... łoj tysiące :D

Opublikowano

Boby nie ma regóły.Co serwis to inna cena .

Wiadomo że jak chcemy pompe zrobić na lata to pasuje założyć zespoły tłoczące z najwyższej półki.

Reszta w rękach pompiarza.Tak by ustawił to jak w nowej pompie.

Ja u ciapka robiłem pompę ale części kupowałem sobie sam i przy mnie gość wszystko robił.Dodatkowo do robocizny dostał wódke.

Co do pompy złego słowa nie powiem ...można ocenić jak pracuje w moim filmiku.

W mojej okolicy jest wielu fachowców ale zaufanie mam tylko do jednego.

Gość dominik55
Opublikowano

ja już zawiozłem pompę do regeneracji, mam już kupić i wymienić pompkę, zostanie ona uszczelniona, przejrzana i jak będzie jakaś część zła to zmieniona. koszt imprezki to powyżej 200zł :)

Opublikowano

Po co masz kupować pompkę jak piszesz że zostanie ona uszczelniona, przejrzana i jak będzie coś złego to wymienione.

Skoro pompiarz Ci to zrobi to po co chcesz kupić nową pompkę.?

A ten pompiarz powiedział Ci jakie sekcje i zaworki założy?

Bo coś te 200zł to na regeneracje mi nie wyglada ale na podkręcenie pompy na starych sekcjach i ustawienie.

Gość dominik55
Opublikowano

Chodziło mi o pompe że mi ją dobrze sprawdzi i zużyte części wymieni, tak sprawdzi mi sekcje zaworki itd. pompke od razu już była do wyrzutu i trzeba nową ;)

Opublikowano

Witam. Też mam mały problem z pompą C-330. Wczoraj chciałem wymienić w niej olej i korkiem spustowym wyleciało około 1 litra ON (przybrudzonego olejem). Czytałem wcześniejsze wpisy w tym temacie i prawdopodobnie to pompka zasilająca przepuszcza paliwo do oleju. Mam taką nową pompkę i mogę ją wymienić jeśli to jej wina. Było tam tyle ON i czy może być jeszcze jakiś problem, że nie wyleciało to rurką od nadmiaru? Jeszcze jedno ile oleju wlać do pompy?

Opublikowano

Jeśli masz nową możesz spokojnie wymienić, po wymianie zobaczysz czy nie będzie ponownie ON się przedostawał jeśli nie to będzie jej wina.

Że nie wyciekało przelewem mogło być zbyt mało jeszcze w środku cieczy lub też simering na wałku pompy lekko przepuszcza, ale to by rósł poziom oleju w misie olejowej. Co do ilości oleju wlewam butelkę po wódce czyli 0,5l

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v