Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Nowej nie kupuj bo te nowe nie są nic warte (mowa o tych za 1700 zł itd)... Możesz oddać swoją do regeneracji lub oddajesz swoją dostajesz już po regeneracji inną i jakąś tam jeszcze część dopłacasz.

Jeśli nie masz ze swoją jakichś tam poważnych problemów to oddaj do naprawy wymienią sekcje, zaworki, łożyska, uszczelnienia itd co tam znajdą wadliwego i będziesz zadowolony.

Ja ze swoją miałem problemy woziłem kilka razy do naprawy, ale cały czas coś w niej stukało i waliło więc się wk******m i oddałem starą dostałem inną po kompletnej regeneracji i jestem zadowolony http://www.agrofoto....7-ursus-c-330/. Pompa była kompletna z zasilającą z Mielca i protokołem naprawy co było w niej wymieniane.

Brałem u gościa z allegro, ale teraz ma konto zawieszone, mogę podać stronkę internetową http://www.diesel-service.com.pl/

Edytowane przez Roki212
Opublikowano (edytowane)

A jaki przebieg traktora? w mojej c 330M z '87 roku pompa chodzi w oryginale , nic nie robione , przebieg około 12tys mtg

 

moim zdaniem do regeneracji

Edytowane przez mariuszd93
Opublikowano

Szczerze to nie wiem ile on przepracował MTH bo jak go kupiłem to był zepsuty zegar i kit wie ile on nie działał. Ale na nim jest niecałe 4 tyś. MTH. Po zakupie wymieniłem zegar i dopiero 70 MTH przepracowałem ;) Ale chyba zrobię tak jak kolega roki mówi, że zamienię moją na zregenerowaną już.

Opublikowano

Witam mam problem z C-330 mianowicie siadła mi pompa wtryskowa wykręciłem ją i mam zamiar jechać wymienić na zregenerowaną, lecz mam problem ze zdjęciem "Sprzęgiełka" tego kułka co się na nim ustawia zapłon. Próbowałem już wszystkie sposoby. Proszę o pomoc :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

kółko jest przykręcone 3 śrubkami M8 do piasty pompy - odkręcasz i zdejmujesz...jeśli odkręcone się trzyma wystarczy lekko stuknąć ;) w wałek pompy i powinno spaść...powodzenia :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

chcesz zdjąć piastę z pompy ? w jakim celu ? ta druga pompa będzie z piastą ( :wacko: albo powinna z nią być ;))

ta piasta trzyma się na stożku ( wałek pompy jest stożkowy ) i klinie...odkręcasz nakrętkę i zwykły niewielki ściągacz powinien pomóc...

 

 

 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

będzie...nie potrzebnie chciałeś zdjąć :) a można to zrobić też bez ściągacza...

Opublikowano

witam jak ustawić rozrząd w ursusie c330 ponieważ po regeneracji pompy paliwowej założyłem ją spowrotem odpaliłem ciągnik lecz po wciśnięciu pedału gazu do oporu niewchodził on na wysokie obroty. Stracił też on na mocy ponieważ przed regeneracją pompy na 5 bez problemu wyjeżdżał z obciążeniem z lasu a dzisiaj pod górkę z pustym wozem musiałem redukować na 4. Proszę o pomoc !!

Opublikowano

Prawdopodobnie musisz tylko wyregulować moment wtrysku paliwa.

Chodzi o to, że musisz odkręcić dekielek z pokrywy rozrządu, który jest jakby przed pompą (6 albo 8 śrubek na klucz 10 chyba). Potem trzeba poluzować 3 śruby mocujące tryb z pompą. Łapiesz kluczem za środkową, większą śrubę (19 chyba) i nieznacznie przekręcasz w jedną albo w drugą stronę. Potem zakręcasz poluzowane 3 śruby. Trzeba utrafić. Odpalasz, sprawdzasz, czy wchodzi na wysokie obroty. Jak będzie źle, to znowu robisz to samo, tyle że przekręcasz kluczem w drugą stronę albo i w tę samą. Trzeba popróbować.

Żeby to idealnie ustawić trzeba by mierzyć ustawienie pierwszego tłoka, a z tym jest trochę więcej roboty. Kąt wtrysku wynosi w C330 30o +/- 1o jakbyś chciał się w to bawić ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Po co się bawić w te wchodzenie na wysokie obroty, przecież to i tak to nie daje gwarancji poprawnej regulacji.

 

Fabryka pomyślała o możliwości ustawienia tego w sposób niezwykle prosty.

W obudowie koła zamachowego po prawej stronie, dokładniej to od przodu, wykręcasz specjalną śrubę z kołkiem i wkładasz ją w otwór odwrotną stroną, jak kołek wskoczy w otwór na kole to będzie to znakiem dla którego powinien nastąpić początek tłoczenia paliwa przez pierwszą sekcje. Prawidłowo tak to powinno się robić.

Opublikowano

Tak jak pisał KRISTOFOR trzeba zrobić tylko bez odkręcania przewodów paliwowych kręcić śrubą na klucz 19 tak jak pisał dawid2m do pierwszego oporu i wtedy jest początek wtrysku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v