Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam ciągnik JD serii 6620 mam w nim pewien problem ; zapala się kontrolka od temperatury oleju hydraulicznego, przez co wolniej podnosi podnośnik czy nie wiecie co to może być czekam na porady , pozdrawiam.

Opublikowano

tak stan oleju jest ok , przy orce przy koncowym stanie zbiornika paliwa - po kilku dobrych godzinach ( 8-9 h ), filtry i olej były wymieniane około 250 mth, nie wiem co to może być

Opublikowano

Kolego Piotrek nie chce ciebie martwić,ale słyszałem że jakis serwis w Polsce wymienił rolnikowi taki ciągnik na nowy w okresie gwarancji.Objawy jak u ciebie i po godzinie orki obudowa tylnego mostu w okolicach przysłowiowego plecaka od cięgieł była tak gorąca,że nie szło przyłożyć dłoni.Polecam dobry serwis.Oj te ciągniczki z logo kozy i hasłem reklamowym-"Niezawodność jest naszą siłą".Starsze jeszcze,jeszcze,nowego JD nie chce za darmo.

Opublikowano

no właśnie mam 2004 , to coś z chłodnicą może być ?

Wadliwa to znaczy gore ma plastikowa a jesli masz juz ta po umbale tzn po programie naprawczym to gorna czesc jest aluminiowa, ale mimo to ja radze na poczatek wyciagnac termostat od hydrauliki na probe i sprawdzic co bedzie sie dzialo

Opublikowano

Przy transporcie w wielu sztukach się tak dzieje.

Może należałoby sprawdzić faktycznie ten termostat przy silniku po prawej stronie ?

 

A jak nie to wymień olej na nowy.

 

Kolega ma 2007 rok i miał podobnie, ale robiło mu się to jak długo jechał po drodze z dużą prędkością.

 

Pozdrawiam !

 

Przy transporcie w wielu sztukach się tak dzieje.

Może należałoby sprawdzić faktycznie ten termostat przy silniku po prawej stronie ?

 

 

Kolega ma 2007 rok i miał podobnie, ale robiło mu się to jak długo jechał po drodze z dużą prędkością.

 

Pozdrawiam !

 

Sorki, oleju nie wymieniaj bo zapomniałem że wymieniony był 250 mtg temu.

Opublikowano

Witam mam ciągnik JD serii 6620 mam w nim pewien problem ; zapala się kontrolka od temperatury oleju hydraulicznego, przez co wolniej podnosi podnośnik czy nie wiecie co to może być czekam na porady , pozdrawiam.

nie koniecznie chłodnica problemy z chłodnicami były w ciągnikach pracujących w transporcie

od najprostrzych

-sprawdzenie poziomu płynu

-korek wlewu płynu najlepiej pożyczyć na prubę

-termostat skrzyni sprawdzić

-węże od wymiennika przy skrzyni czy są drożne

-płukanie chłodnicy

reszta to serwis

-pomiar ciśnienia w chydraulice

-przepływ cieczy

-pompa wody nie wymiana tylko sprawdzenie

-sprzęgło wiskozowe

 

-

Opublikowano

Witam

Mam problem z zapowietrzaniem takiego grata z 2005 roku ;-)

W sumie to zapowietrzył się 2 razy - wyglądało to tak : ciągnik np po tygodniowej przerwie odpala na 20 sekund i gaśnie. Żeby odpowietrzyć odkręcam rurkę dochodząca do pompy i włączam pompkę- wyleci 20-30 litrów paliwa z powietrzem a następnie wszystko wraca do normy .

Jaka może być przyczyna ???? Filtry paliwa wymieniane co 250 mth.

Opublikowano

Witam

Mam problem z zapowietrzaniem takiego grata z 2005 roku ;-)

W sumie to zapowietrzył się 2 razy - wyglądało to tak : ciągnik np po tygodniowej przerwie odpala na 20 sekund i gaśnie. Żeby odpowietrzyć odkręcam rurkę dochodząca do pompy i włączam pompkę- wyleci 20-30 litrów paliwa z powietrzem a następnie wszystko wraca do normy .

Jaka może być przyczyna ???? Filtry paliwa wymieniane co 250 mth.

znalazłeś przyczyne bo u mnie jest to samo

Opublikowano

Mój odpala na 20 sekund po postoju w nocy 9 ale nie zawsze bo czasem normalnie) Znalazł ktos przyczyne? wyglada mi to na spływanie paliwa z pompki przez co sie zapowietrza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v