Skocz do zawartości

Traktor renault 133.54 tractonic, tryb awaryjny po godzinie pracy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dzisiaj miałem nietypowy przypadek, po wysianiu 1h pszenicy traktor renault 133.54 tractonic wszedł w tryb awaryjny, działał tylko rewers ehr do przodu, do tyłu nie reagował, po zjedzeniu obiadu 20min wszystko wróciło do normy. Dodam, że jeszcze nie wymieniałem filtrów, oleju, świeży zakup. Pomrze ktoś?

Opublikowano (edytowane)

Na razie nie wyjeżdżałem na pole tylko po podwórku, problem wydaje mi się pojawia się po rozgrzaniu. Aktualnie wymieniam olej w silniku, chcę też odkręcić misę w celu obejrzenia pompy i całej reszty od dołu, do tego rozebrałem podłogę myślę dobrać się do elektrozaworów i je wyczyścić. Mruga 2pułbieg wsteczny i wykrzyknik. A bym zapomniał i nie wiem czy to jest powiązane sprzęgło jak by szarpie gwałtownie rusza pomimo wolnego puszczania, może wina potencjometru?

Edytowane przez Kamil13354
Opublikowano
5 godzin temu, Kamil13354 napisał(a):

Na razie nie wyjeżdżałem na pole tylko po podwórku, problem wydaje mi się pojawia się po rozgrzaniu. Aktualnie wymieniam olej w silniku, chcę też odkręcić misę w celu obejrzenia pompy i całej reszty od dołu, do tego rozebrałem podłogę myślę dobrać się do elektrozaworów i je wyczyścić. Mruga 2pułbieg wsteczny i wykrzyknik. A bym zapomniał i nie wiem czy to jest powiązane sprzęgło jak by szarpie gwałtownie rusza pomimo wolnego puszczania, może wina potencjometru?

Z tego co fachmany mówia i się czyta to pomiary i jeszcze raz pomiary...

Z tego co piszesz po rozgrzaniu pewnie gdzieś ciśnienie jest za małe i widzi błąd i traci jazdy.

Niestety musi być dobra diagnoza.

Jak zaczniesz grzebać w tym tractronicu bez pojęcia będzie gorzej.

 

Opublikowano

Części do renault to Mar-Rol Pakość. I jak kolego udało Ci się ustalić co i jak? Wkręciłeś manometry w porty pomiarowe??  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v