Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
3 godziny temu, hubertuss napisał(a):

0;30 gasi nie wiem jaki to film na kolejnym to już on wogóle chodzi jak by na jednym czy dwóch. Nie wiem nie wnikam w to. Do mechanika z tym i tyle. Na pierwszej części słychac przedmuch obejrzałem tylko tyle teraz obejrzałem dalej i w kolejnym nagraniu chodzi tragicznie nie jak perkins 3 cyl 

0:30 gasi ale przecież jest napisane że to przed remontem

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, wujekk110 napisał(a):

Czy głowica i zawory były regenerowane? 

 

Głowica została splanowana a zawory miały być nowe, ale nie mam starych w wiaderku z pozostałościami więc nie jestem na 100% pewien, możliwe ze firma ktora robiła szlif dała zawory a stare wyrzucili.

Traktor robiony dla siebie, po poprzednich włascicielach było widać ze sporo przeszedł wiec wszystko co sie dało to poszło nowe zeby chodził jak nowy a czy nowe tak sie tłuką, chyba nie 🙄

Edytowane przez subdark
Opublikowano (edytowane)

Kolejna ciekawostka ktora mnie zaskoczyła. Farba z tłumika zaczeła odpadać, każdy powie stary tłumik czepiasz sie pierdół ale jak sie dłuzej zastanowić... drgania ... farba odpada... zagadkowy zbieg okoliczności 🙄

Pech chciał że akurat odpada od góry tłumnika gdzie ma największe drgania 😡

Edytowane przez subdark
Opublikowano

Nie jest to najładniej brzmiący MF, moze by mu wstawić  krótką rure przelotową 😁 napewno nabierze charakteru. Tak na poważnie to czym może grozić jazda ze źle ustawionym zapłonem/zaworami?

Opublikowano

Daj sobie na luz z tym drganiem tłumika. Wolne obroty silnika muszą  być co najmniej 600 obrotów na minutę. Nie  jeździć, tylko ustawić zawory i kąt wyprzedzenia wtrysku, bo jest za późny.

Opublikowano (edytowane)

Był znajomy mechanik, stwierdził ze jeden z wtrysków leje, że trafić na komplet nowych sprawnych jest bardzo cieżko. Mechanik co to składał twierdzi ze wszystko jest dobrze ale jak chce to sprawdzi, traktor mu odwiozłem. Jadać drogą, na wysokich obrotach slychać jakby stukanie panewki ale juz na postoju to tego nie słychać. Czekam na telefon i jakis informacje.

Czuje że panuje przekonanie ze wymyślam i ze po remoncie nigdy nie bedzie chodził tak samo (czyli tak ładnie).

Edytowane przez subdark
Opublikowano

Ciągnik odebrany, wtryski sprawdzone (wszystkie dobre) zapłon delikatnie poprawiony. Chyba troche lepiej ale chyba tak samo. Prawdziwe test pewnie dopiero latem, po dotarciu, przy +20 z kosiarką. Mam wszystko dodatkowo sprawdzone wiec wierze że jest dobrze i tak zostanie. Pozostaje nie przejmować sie i zaczać myślec nad poprawą wizualną (malowanie) skoro mechanicznie już nic nie powinno mnie zaskoczyć.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v