jankowski17

zetor 7245 a 7745 różnice

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jankowski17    2

witam wszystkich mam do was pytanie czym sie rozni zetor 7245 od zetora 7745 i nie chodzi mi o wyglad tlko parametry itd. czekam na odpowiedzi. POZDRAWIAM


16 biegów, 500 koni, 40 ton za sobą... To jest to... SCANIA
MAN TGA 41,440 8x6 tym teraz pomykam

POZDROWIONKA DLA CAŁEGO AGRO FOTO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    214

Właściwie to były wersje z Turbo przeznaczone na zachód mające 77KM. Wersja bez Turbo ma prawie 70KM. 7745 Turbo jest odpowiednikiem 7340 a zwykły 7745 - 6340. Od 7245 (ma 62,5 KM, odpowiednik 5340 ) różnią się tym że posiadają hamulce tarczowe tak jak w nowszych. Chyba jest także jakaś różnica w kabinach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mirasek    9

Silniki w tych Zetorach różnią sie pojemnością, w 7245 jest 3.6 litra, w 7745 jest 3.9 litra. Moc odpowiednio 66KM i 73KM (w wersji 7745 Special z turbo 81KM). 7745 ma większy wydatek pompy hydraulicznej i większe koła od 7245.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankowski17    2

i taka odp mi sie podoba krótko i na tamat. mirasek wielkie dzieki. pozdrawiam


16 biegów, 500 koni, 40 ton za sobą... To jest to... SCANIA
MAN TGA 41,440 8x6 tym teraz pomykam

POZDROWIONKA DLA CAŁEGO AGRO FOTO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetortoja    0

Aktualnie to i mi bardziej się podobają 7745 . Nie wiem jak w 7245, ale w 7745 jest orbitroj, który znacznie ułatwia kierowanie, nie co wspomaganie zwykłe na tłok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetortoja    0

A u mnie jest, bo nie dodałem iż to jest 7745 turbo. Bardzo mi się podoba tak turbinka idzie. Milo posłuchac. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    9

Też lubie ten gwizd turbiny, czasami nawet wyłącze radio i otworze szyberdach :( Tylko pamiętaj żeby motoru z turbo nie gasić bezpośrednio z wysokich obrotów tylko uspokojony...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    214

Bo turbina jest rozpędzona i gdy gasisz ciągnik z wysokich obrotów to ona jeszcze pracuje i nie ma smarowania i parę tysiaków w plecy. U mnie takie zetory nazywają "gwizdołkami". :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetortoja    0

A może ktoś mi jeszcze powie, od jakich obrotów nie wolno bezpośrednio gasic ciągnika z turbo??? Jaka jest granica???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

Coz troche odswierzam topic-a poniewaz nie ma sensu zakladac nowego. Otoz ogladalem ostatnio sobie na allegro zetorki 7245 i cos mnie strasznie intryguje...kolega Bamboocha ma takiego zetora na kolach przod 24 tyl 34...wyglada ladnie ciagnik jest poziomy.natomiast ten http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B11321 nie ...zagadalem do kolesia majacego taki ciagnik i odpisal mi maila ze to sa z przodu 24 tyl 28 i ze tylko 7745 mialo tyl 34...na tractor data pisze jak byk ''zetor 7245 przod 24 tyl 34'' Gdzie tu logika? jak to jest ze zgraniem predkosci ? takie same kola przod a rozne z tylu? czy ktos potrafi to wyjasnic ? i zarazem uspokoic moja nienasycona ciekawosc? dodam ze te zetory z tymi zekomo 28 maja dziwnie duzo miejsca pod blotnikiem tylnim i maski lekko patrza ku gorze.. Pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    9

Dwóch znajomych ma Zetory 7245 i z tyłu koła 28 czy 30 cali, napewno nie 34. Tak samo mój ex 7211.

Wg konedata 7245 ma z tyłu 16.9-30 i z przodu 11.2-24, a 7745 ma 16.9-34 i 12.4-24 czyli szerszy i wyższy balon z przodu, więc to by sie zgadzało.

 

Aha, nie jestem tego pewnien ale jeden z tych znajomych ma z tyłu 16.9-28, jakiś czas temu założył 11.2-24 i nie zgrywają mu sie napędy (przód ciągnie szybciej) poniewarz z przodu powinne być 11.2/ileś tam-24, czyli z niższym balonem (profilem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    15

Najlepiej sprawdzić w katalogu części, są tam podane warianty ogumienia. Na eksport często dawano wyższe koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankowski17    2

nie rozumiem tzn jakbym np w zetorze 7245 wsadzilbym wieksze kola to nie moze mi sie zgrywac naped tzn ze przednia lub tylnia os bedzie sie krecic szybciej ??


16 biegów, 500 koni, 40 ton za sobą... To jest to... SCANIA
MAN TGA 41,440 8x6 tym teraz pomykam

POZDROWIONKA DLA CAŁEGO AGRO FOTO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    9
nie rozumiem tzn jakbym np w zetorze 7245 wsadzilbym wieksze kola to nie moze mi sie zgrywac naped tzn ze przednia lub tylnia os bedzie sie krecic szybciej ??

Możesz dać wyższe ale z przodu i z tyłu, i tylko takie aby proporcja obwodu tocznego kół przednich i tylnych była taka sama jak na oryginalnych oponach. A znajomy o którym napisałem wrzucił nieco większe koła tylko na przód (bo takie akurat miał), dlatego napędy mu sie gryzą i 4x4 włącza tylko wtedy jak gdzieś utyka na tylnym. Mogłem tylko coś pomieszać z rozmiarami bo nie pamiętam tego dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    15

Przód może być szybszy. Gorzej jak tył jest :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

no i z nowu sie zatrzymalem w toku myslenie.....Konedata podaje z tylu 30 a twoi koledy jak i zetorki z allegro maja z tylu 28......Zabawa w profile kol przednich ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lexiflexi
      Witam mam taki problem ze wspomaganiem, że cieknie mi olej z pompy wspomagania z pod tego dekielka co jest na śruby przykręcony... Tam jest jakaś uszczelka czy oring ??? I mam taki problem jeszcze że cięzko sie na miejscu kręci prawie jest to nie mozliwe... W 5211 serwo działa jak marzenie, jak orbitrol... Natomiast z silnikiem jest taki problem że cięzko pali ( pali troszkę lepiej jak sie go przepompuje ale NIEZNACZNIE), kopci na jasno niebiesko, nie ma takiej mocy jaka powinna być w tym ciągniku, OLEJU NIE BIERZE, na zimnym silniku po odpaleniu nie da sie jechać, jak się nie trzyma na gazie bo lekko się popuści pedał sprzęgła a on zaraz gaśnie, nie idzie go tez rozpędzić z małych obrotów na polu ( w kultywatorze 2,1 m cięzko to zrobić z obrotów ok 1200 bo go muli, trzeba dodać gazu tak na 1500 minimum i wtedy jakoś jedzie na 3 biegu nie ma mowy o jakiejkolwiek robocie, bo się dusi i spada z obrotów, dodam, że mam w nim koła z tyłu 16.9R28...) W silniku słychać na którymś garze stuki, jak się rozgrzeje słychać już mniej, ma problem w transporcie z przyczepą 4,5 t załadowaną żytem ... silnik także pracuje nie równo, kopci na jasno niebiesko niezależnie od temperatury silnika ( jak jest ciepły to dymi ale troche mniej, a na zimnym totalna lokomotywa, dla porównania mam 5211 on na zimnym tak do 65 stopni kopci na niebiesko , później już bezbarwne spaliny niezależnie od obrotów i obciażenia). W pługach 3 zwykłych polskich radzi sobie gorzej od 5211 mimo ze ma przedni napęd...Za wszelką pomoc dziękuję  Dodam jeszcze że korygowałem niedawno kąt wtrysku, dałem do roboty głowice ( 2 były pęknięte, więc kupiłem nowe ), tłoki mają komorę 54 mm, zmieniłem też pompkę zasilajacą bo ciekła i nie trzymała cisnienia... stan ciągnika poprawił się ale na taki stan, jaki opisuję powyzej ( wczesniej NIC nie dało się nim robić)
    • Przez mateusz7340T
      Witam, w zetorze 7340 mam założone nowe radio i to radio pali własny bezpiecznik 10A, za dojście prądu do radia jest również odpowiedzialny bezpiecznik 10A. Bezpiecznik pali się w momencie kiedy zostaje odcięty prąd bez względu na to czy zgasimy zapłon czy tylko odłączymy prąd idący do radia poprzez przełącznik, pali się nawet gdy zgaszę radio jego własnym wyłącznikiem. Gdy jest raz włączanie to nie ma różnicy ile czasu działa, bezpiecznik wtedy się nie pali. Chciałbym się dowiedzieć czy możliwe że to wina instalacji czy to coś jest nie tak z samym radiem. Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam 
    • Przez Pawel0418
      Witam,od kilku dni jestem posiadaczem zetorka 7745 i mam pytanie do was ile i gdzie trzeba wlać oleju oraz gdzie znajdują się filtry i jaki olej lać najlepiej
       
       
       
       
       
    • Przez eeliasz14
      Witam mógł by mi ktos zwymiarowac dźwignię zwrotnicy od śrub do oczka tak jak zaznaczone jest to na zdjęciu? Bo zrobiłem wspomaganie łącznie ze wspornikami tylko ma coś zbyt mały skręt. Możliwe że jest jest a długi uchwyt, za dużo wystaje względem zwrotnicy i jest zbyt duże przełożenie. Silownik mam od c385 o skoku 20 cm (450-650).  Nie chciał bym też kupować tego wspornika tylko delikatnie przerobic instniejacy

    • Przez Mares
      Szukam katalogu części i schematu instalacji elektrycznej do zetora 7341, najlepiej w formie pdf. Może ktoś ma ? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.