Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z john deere 6210 zaczelismy siac kuku i przestal d#ialac rewers awaryjnie udalo sie dojechac do domu trzymajac raczke od rewersu w kierunku do przodu. Rozebralem rewers przy kierownicy wszystko jest ok na bloku gdzie sa cewki jesna glowna 2 od kierunku jazdy wszytko chodzi wymienilem czujnik cisnienia na nowy i dalej nic ani do przodu ani do tylu poprostu jak by nie bylo cisnienia! Macie jakis pomysł? Tryb serwisowy dziala tylko do mometu wybrania opcji bcu hcu itp ale nie da sie wejsc dalej hy czyli zatwierdzic co robic??

20240830_161517.heic 20250424_092730.heic 20250424_090722.heic

Opublikowano
Godzinę temu, robi57362 napisał(a):

sory ale muszę napisać,trzeba było kupić belarusa to byś jechał a tak stoisz

I co lepiej się poczułeś? Belarus to złom jak się zepsuje to tak samo stoi.

  • Haha 2
Opublikowano

wiedziałem że będzie taka burza po mojej wypowiedzi,ale pomyślcie sobie czy nie napisałem prawdy? nawet jak ten złom się popsuje to bez trudu znajdę mechanika na juz albo sam w stodole naprawie,a tu ? nikt nic nie wie

Opublikowano
19 godzin temu, Rowan napisał(a):

Skąd jesteś? 

Malopolska kolo wadowice zator

1 godzinę temu, 12Pafnucy napisał(a):

...ale złom, to zawsze złom...

...i to też jest prawda...prawdziwa...

Złom albo jakis hahha rus to cie zrobil i tyle jak sie nie znasz to nie pisz szkoda czasu na takich gosci jak ty.....

  • Haha 2
Opublikowano
2 godziny temu, robi57362 napisał(a):

wiedziałem że będzie taka burza po mojej wypowiedzi,ale pomyślcie sobie czy nie napisałem prawdy? nawet jak ten złom się popsuje to bez trudu znajdę mechanika na juz albo sam w stodole naprawie,a tu ? nikt nic nie wie

Nie nie napisałeś prawdy. Pomijam wydajność komfort itd. Ale taki przeciętny jd serii 10 ma przeciętnie przebieg kilka razy większy niż taki belarus. Tak jak się zepsuje jest drogo. Ale po pierwsze mechanika też znajdziesz po drugie możesz kupić do niego normalne części które wytrzymają więcej niż rok co w przypadku ursusa czy belarusa jest nie możliwe. I taki ciągnik będzie chodził kolejne lata.

Tu to nie to, że nikt nic nie wie po prostu mechanicy nie chcą nic powiedzieć za darmo i tyle. A jest ich tu na forum kilku. Oczywiście diagnostyka przez internet jest słaba ale można podpowiedzieć najczęstsze przypadki czemu nie jedzie. Może strzelam przykładowo pękła sprężyna w zaworze modulacyjnym może jakiś problem elektroniczny. Kto robi ten wie te ciągniki są tak oklepane na necie jest tyle o nich, że można szukać najlepiej za graniczne fora. Tyle co ten dżon prze4jździł czy podobne zachodnie to belarus remontów już by nie zliczył.

Opublikowano
49 minut temu, Michal09 napisał(a):

Malopolska kolo wadowice zator

Jeśli Ci pasuje, to 8/9/10 maja.

2.5 z km, mam do Ciebie koło 70-80.

180 roboczogodzina.

Opublikowano
2 minuty temu, Rowan napisał(a):

Jeśli Ci pasuje, to 8/9/10 maja.

2.5 z km, mam do Ciebie koło 70-80.

180 roboczogodzina.

Jak nie ogarne do tej pory to bardzo chetnie mozna kontakt 

Opublikowano
6 minut temu, Rowan napisał(a):

Masz premium czy zwykły? Jeśli premium, to odczytaj błędy.

Premium ale jest problem z trybem serwisowym nie da sie zatwierdzic np wchodze kierunkim na bcu i nie da sic wiecej zrobic czyli wejsc dalej i zrobic diagnostyke 

Opublikowano

Bo pewnie próbujesz wejść w adresacje, a nie w diagnostyke. Wiesz, że zatwierdza się awaryjnymi? Poszukaj filmów na yt jak to się robi. Bezpiecznik diagnostyczny zinstalowałeś?

Opublikowano
Teraz, Rowan napisał(a):

Bo pewnie próbujesz wejść w adresacje, a nie w diagnostyke. Wiesz, że zatwierdza się awaryjnymi? Poszukaj filmów na yt jak to się robi. Bezpiecznik diagnostyczny zinstalowałeś?

Tak tak wszytko dzialalo ale wylal sie wyświetlacz oddalem do naprawy i od tamtej pory jest taki problem 

Opublikowano

Problem trawa dalej john deere 6210 dalej nie jedzi kody bledu 017 055 027 co to moze byc ktory czujnik i gdzie go szukac 

Teraz, Michal09 napisał(a):

Problem trawa dalej john deere 6210 dalej nie jedzi kody bledu 017 055 027 co to moze byc ktory czujnik i gdzie go szukac 

17482643477664814147429180955120.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam pytanie jakie ciśnienie powinienem nabić do hydroakumulatorow przedniej osi jak i amortyzacji kabiny w john deere 6430 premium
    • Przez John6600
      Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 
    • Przez Krzychu147
      Witam wszystkich mam problem w John Deere 6530 premium. Ciągnik wywala błąd ECU 627.01 na zimnym kręci dobrze ale nie może zapalić.Jak jest ciepły pali dobrze co może być.
    • Przez Przemek7
      Błąd w ciągniku jak to naprawić?

    • Przez patrykb2736
      Mam problem w swoim JD gotuje mi się płyn w cięższej robocie. Wywaliłem termostat, Wisko sprawne, Chłodnica wyczyszczona. Dla przykładu w paszowozie temperatura nie przekroczy 4 kresek.Zapinam pług czy talerzowke 30 min pracy i zagotowany.Mial ktoś może podobny problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v