Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie warto farmtrac  bardzo niepoważnie traktuje swoich klientów.... czytałem o problemach z dostępnością części a za nowe to podnosili sobie ceny juz po podpisaniu umowy z klientami przez ich autoryzowanych dealerow... Pozatym niesynchronizowane skrzynie, mało biegów...Celowałbym w Solisa albo Basaka

Opublikowano
9 godzin temu, arty napisał(a):

Nie warto farmtrac  bardzo niepoważnie traktuje swoich klientów.... czytałem o problemach z dostępnością części a za nowe to podnosili sobie ceny juz po podpisaniu umowy z klientami przez ich autoryzowanych dealerow... Pozatym niesynchronizowane skrzynie, mało biegów...Celowałbym w Solisa albo Basaka

A np.farmtrac 555dt jaka o nim opina

 

Opublikowano

Właśnie takiego miałem brać i mi podnieśli cenę prawie 30tys mimo umowy zaliczki itp....to dziękuję już za farmtraca....trochę się naczytałem o tym modelu....szału nie ma... Skrzynia 8 biegów plus ciężko chodzący rewers nic nie synchronizowane, DPD oczywiście.... Ogólnie jak trafisz to chwilę pochodzi, ale serwis naprawy to ciężko się podobno doprosić.... Rdzewieje od samego patrzenia. Kto kupił to już jakoś robi, ale szału nie ma mocy też nie za bardzo...Z częściami też podobno ciężko się o coś doprosić.....Dla mnie firma skreślona przez to podejście do klienta.zalowalem że w ogóle z nimi zaczynałem bo te 30 tys co chcieli ode mnie więcej to jakbym od razu o tym wiedział to za te pieniądze miałbym wtede deutza bez łaski...

Opublikowano

Ja oglądam się za używką bo nowy to mi się nie opłaci znajomy ma i chwali ale wolę się dopytać jeszcze kilka osób a np.farmtrac 555 dt też lichy czy warty uwagi?

Opublikowano

Pisze wlasnie o 555 o takim tez myslalem... tak jak wyzej z tych wczesniejszych to 555 byl niby troche premium np w porownaniu do 6050 6045.... osobiscie widzialem 6045 --- bieda z nędzą.... 555 niby ma byc lepszy.... ale kontaktowalem sie z ludźmi którzy kupili 555 to opinie ze ciezko biegi chodza rewers itp- ale może dlatego ze nowy, rdzewieją felgi i nie tylko - komuś wymienili niby te felgi na gwarancji... Części tańsze niby niż zachodnich, ale niektóre dostępne tylko w fabryce - albo i nie... Na minus tez podobno ze silnik bez wymiennych tulei.... W starszych silnik podobno cos wspolnego z perkinsem mial miec ale nie jestem pewien... w nowszych silnik na bazie jakiegos forda. DPF - zależy od rocznika ale wszystkie nowe już maja.... Ja w końcu kopiłem używkę zachodnia - cena na pol, moc prawie x2 i  a wyposażenie x2 albo i 3..... Jak uzywany to zapytaj co juz bylo naprawiane... moze juz ogarniete to co sie psuje na poczatku...

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v