Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)
22 godziny temu, polskatk napisał(a):

A nie chcesz spróbować sam się pobawić? T25 jest dosyć prosty w naprawach. 

Wiem ale brak czasu dlatego szukam.

11 godzin temu, Karol445 napisał(a):

Szuka pasjonata co mu go zrobi w ramach pasji a o wynagrodzeniu za pracę nie ma mowy bo to pasja Samemu to pewnie albo szkoda czasu albo brak umiejetności

Pasjonat osoba, która ma wielkie zamiłowanie do czegoś. Wynagrodzenie jak najbardziej przewidziane. Brak czasu.

Dziękuję za podpicie tematu i nic nie wnoszą odpowiedź ale...cóż polak polakowi wilkiem.

8 godzin temu, witejus napisał(a):

Jak się niechce/nie umie to się szuka mechanika, lakiernika, a nie pasjonata/frajera.

Szukam mechanika/pasjonata i jeśli chcesz to lakiernika ale frajera nie szukam, ponieważ on mi w niczym nie pomoże.

 

Panowie do brzegu i do konkretów, a swoje frustracje nie pod moim tematem.

Edytowane przez szoki99

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v