Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w Mf 6480 dynashift rozłącza jazdę gdy ciągnik się nagrzeje ciśnienie pozostaje 17bar na wszystkim kody błędów 218 i 222

mial ktoś podobny przypadek czujnik dźwigni zmiany biegów wymieniony 

image000000.jpeg

image000001.jpeg

Opublikowano

218 - Short circuit to + 12 V on bottom-of-clutch pedal switch (BOC) 222 - Open circuit to + 12 V on solenoid valves due to BOC and/or lever neutral switches blocked in closed masz problem z czujnikiem przy pedale sprzęgła.

  • Thanks 1
Opublikowano
51 minut temu, Soltys85 napisał(a):

Tylko jaki problem ja je wymieniłem w takiej sytuacji i nie pomogło ale można spróbować. 

Działo Ci się tylko wtedy gdy ciągnik był rozgrzany ? Czy różnie ? 
 

Opublikowano

Jak się rozgrzał tylko nie przerywało jazdy, błędy wyrzucało jak naciskałem sprzęgło, wtedy nie mogłem jechać, po odpoczynku działało dalej. Awaryjnie nie używałem sprzęgła i było dobrze. Od dawna masz ten ciągnik?

Opublikowano
1 godzinę temu, Soltys85 napisał(a):

Jak się rozgrzał tylko nie przerywało jazdy, błędy wyrzucało jak naciskałem sprzęgło, wtedy nie mogłem jechać, po odpoczynku działało dalej. Awaryjnie nie używałem sprzęgła i było dobrze. Od dawna masz ten ciągnik?

Ciągnik długo problem od niedawna 

Opublikowano

A to luz bo swój pogoniłem i myślałem żeby Ci się nie trafił 😅 mam 7614 i kupiłem 5S z tym nie chciało mi się męczyć i sprzedałem jako uszkodzony. Ogólnie to fajna maszyna jak się nie trafi zjechany egzemplarz. Jak znajdziesz przyczynę to napisz.

Opublikowano
22 minuty temu, Soltys85 napisał(a):

A to luz bo swój pogoniłem i myślałem żeby Ci się nie trafił 😅 mam 7614 i kupiłem 5S z tym nie chciało mi się męczyć i sprzedałem jako uszkodzony. Ogólnie to fajna maszyna jak się nie trafi zjechany egzemplarz. Jak znajdziesz przyczynę to napisz.

Będę medykowac jak ogarnę i nie będzie się pojawiać odezwę się 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v