Skocz do zawartości

Problem z układem wspomagania renault 103.14


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z układem wspomagania mianowicie wymieniałem 2 przewody które idą do silownika jeden który idzie do pomocy dodatkowo oddawałem silownik do regeneracji i uszczelniałem orbitrol wszytako złożyłem i nie działa wspomaganie kręcę kierownica i nic się nie dzieje dodatkowo dodam że można kręcić i kręcić kierownica w prawo i w lewo i nic się nie dzieje może miał ktoś podobny przypade proszę o pomoc 

Opublikowano

Winny był orbitrol założyłam nowy i można powiedzieć że działa ale też jest jeszcze jedna wada napewno wspomaganie lżej działa tylko jak się jedzie po szosie przy maksymalnej prędkości to żeby skrecac to orbitrol łapie dopiero po jakiś kawałku przekręcenia kierownica I pytanie walnięty nowy orbitrol dodam że wcześniej był dansfos nowy tako koszt 5ty ten kupiłem w sklepie bima za 600zl niby właśnie do renault 103.14 ale nie jest do końca dobrze ktoś miał podobnie ?

 

Opublikowano (edytowane)

Jaki przepływ Ci dali 100 czy 80?

Jaki miałeś stary?

Poza tym wątpie aby ten co kupiłeś byl lepszy od tego danfossa co wywaliłes no ale to trzeba by stary dobrze sprawdzić.

Poza tym objaw który opisujesz wskazuje też jakby na luz w układzie kier.ale chyba to masz sprawdzone??

Edytowane przez MarcinKa
Opublikowano
3 godziny temu, MarcinKa napisał(a):

Jaki przepływ Ci dali 100 czy 80?

Jaki miałeś stary?

Poza tym wątpie aby ten co kupiłeś byl lepszy od tego danfossa co wywaliłes no ale to trzeba by stary dobrze sprawdzić.

Poza tym objaw który opisujesz wskazuje też jakby na luz w układzie kier.ale chyba to masz sprawdzone??

3 godziny temu, MarcinKa napisał(a):

Jaki przepływ Ci dali 100 czy 80?

Jaki miałeś stary?

Poza tym wątpie aby ten co kupiłeś byl lepszy od tego danfossa co wywaliłes no ale to trzeba by stary dobrze sprawdzić.

Poza tym objaw który opisujesz wskazuje też jakby na luz w układzie kier.ale chyba to masz sprawdzone??

Wcześniej tego danfosa miałem 150 w sklepie się zastanawiali czemu była tam założona 150 dali 125  sklep bima i że powinno chodzi i działa tylko że nie do końca dobrze luz miałem na sworzniu od siłownika wspomagania który zlikwidowałem dodam że na tym starym z luzem było lepiej podczas jazdy szosa z większą prędkością. Taki założyłem nowy 

Screenshot_20250224_194629_Chrome.jpg

3 godziny temu, mirro napisał(a):

Aaaaa przypadkiem ten ciągnik nie ma orbitrola z LS? Bo może być tak że ma też zawór priorytetowy i tam coś się kopie?

Czyli o co chodzi zawor priorytetowy ? Gdzie on jest jak byś mógł bardziej sprecyzować odpowiedź proszę 

Opublikowano
5 godzin temu, MarcinKa napisał(a):

Jaki przepływ Ci dali 100 czy 80?

Jaki miałeś stary?

Poza tym wątpie aby ten co kupiłeś byl lepszy od tego danfossa co wywaliłes no ale to trzeba by stary dobrze sprawdzić.

Poza tym objaw który opisujesz wskazuje też jakby na luz w układzie kier.ale chyba to masz sprawdzone??

 

Screenshot_20250224_213044_Chrome.jpg

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, marcin46 napisał(a):

Czyli o co chodzi zawor priorytetowy ? Gdzie on jest jak byś mógł bardziej sprecyzować odpowiedź proszę 

Po zdjęciach widać że masz bez LS, czyli nie ma tematu zaworu.

Proponuję test. Weź czyste wiadro, odkręć oba przewody przy siłowniku i zobacz czy przy skręcaniu nie leje się olej z obydwu na raz. Można tez pomierzyć ciśnienia na siłowniku. tylko przy skręconych namax kołach, bo wtedy powinien zadziałać zawór przelewowy orbitrola.

Edytowane przez mirro
Opublikowano
3 godziny temu, mirro napisał(a):

Po zdjęciach widać że masz bez LS, czyli nie ma tematu zaworu.

Proponuję test. Weź czyste wiadro, odkręć oba przewody przy siłowniku i zobacz czy przy skręcaniu nie leje się olej z obydwu na raz. Można tez pomierzyć ciśnienia na siłowniku. tylko przy skręconych namax kołach, bo wtedy powinien zadziałać zawór przelewowy orbitrola.

To jak by się lało z oby na raz to wtedy wada orbitrola ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v