Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
7 godzin temu, jacus napisał(a):

 

gdy cos takiego napisalem w innym temacie to chcieli mnie zjesc...

wymienilem jeden zestaw-ten przytarty a nie robilem remontu kapitalnego..

ale wal korbowy i panewki  wygladaly jak nowo po prawie 4 tys mtg a nie tak jak na tych zdjeciach.

 

w czym problem ? jeżeli jest ciśnienie t zwykle kwestia syfu który przetarł panewki a wygląd wału kwalifikuje do nowej panewki czy szlifu -lżej to sprawdzić na korbowodach po luzie poprzecznym A wszystko się rozbija nie o koszty ale o rozbieranie i wymianę części -nigdy części remontowe nie dorównają fabrycznym a im wiecej grzebiesz tym krócej jedziesz 

3 godziny temu, wojt napisał(a):

 

Fajny haziel, chyba go ktoś przytarł.

I jeszcze wygląda to jakby jakies poprzeczne rysy a jak pekniecia to jeszcze sie okaże ze wał na złom.

Objedzie to jeszcze jakiś czas? 

IMG20250208123535.jpg

IMG20250208123614.jpg

a pisałeś że na jednej a to padaka ciesz się że bokiem nie wyszedł .Akurat z nudów bawię się Lombardini LDW 2004 to jest k**wa jazda na każdy cylinder osobna pompa i wtrysk -dawka i kąt  można wyregulować tylko na poskładanym silniku 

Opublikowano
Godzinę temu, v11 napisał(a):

A wszystko się rozbija nie o koszty ale o rozbieranie i wymianę części -nigdy części remontowe nie dorównają fabrycznym a im wiecej grzebiesz tym krócej jedziesz 

 

Zależy, czy chcesz zrobić prawdziwy remont, czy jakieś druciarstwo, założenie nowych panewek na taki wał, to za godzinę masz śrut w silniku, o ile go nie zatrze.

Opublikowano

Dałem nie mało bo 65 a rocznik 89 czy 90

Kilka razy miałem sytuacje przez lato jak rozgrzany zgasilem czy na bruzdzie zgasl odrazu odpalanie to ledwo co walem obrocil i odpalil, juz akumulator dawałem sprawdzic, rozrusznik przeglądałem a jego musialo fajnie łapac na tym wale ze rozrusznik nie mial sily obrocic.

Tak to na obroty fajnie wchodzil, dyma jako tako nie puszczał jak ciężej to bylo w widac w cieniu jak przykapcal

Opublikowano

nie ma opcji żeby wał blokował rozrusznik - w takim przypadku ztarcie to kwestia sekund na wysokich obrotach więc problem z rozruchem jest gdzie indziej 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
    • Przez patkus95
      Obrotomierz nie działa brak miejsca na obudowie rozrządu na prądniczke. Zetor 5320 2003r. Co zrobić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v