Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z ciągnikiem Deutz k110.

Silnik ogólnie ładnie pracuje i nie ma z nim żadnego problemu dopóki nie obetnie mu mocy.

W czasie np orki ciągnik traci nagle moc i zaczyna jakby terkotać. Gdy go zostawię na chwilę na wolnych obrotach, po powiedzmy 1minucie pracuje już normalnie i ma normalną moc aż po chwili orki znowu łapie to samo.

Podejrzewam jakiś problem z paliwem.

Filtr był nie tak dawno wymieniany więc raczej odpada. Czy ten ciągnik ma gdzieś jeszcze jakiś filterek przed pompką lub coś w tym stylu?

Ewentualnie ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, 12Pafnucy napisał(a):

A nie jest tak że wchodzi w tryb awaryjny?

Nie grzeje się?

Temperatura na wskazniku w normie. Błędy żadne się nie wyświetlają.

Łapie go tak przy dużym obciążeniu.  Wczoraj pracował cały dzień z przerwami lżej i było wszystko ok.

Edytowane przez Nintendo
Opublikowano

Wprawdzie inny ciągnik nh  ale miałem tak że po 50h od wymiany filtrów paliwych  zaczął w ciężkiej robocie gasnąć .Podobnie jak tobie po paru minutach  normowalo sie.  Z tym że umnie bardziej objawy braku paliwa . Brak mocy i charakterystyczna praca jak zaraz po odpowierzeniu .Przejrzane przewody  paliwo idzie , podejrzenie na pompę ze się przycięta i puchnie .studzenie nic nie dawało . W końcu wymiana filtra paliwa głównego plus filtrtek zamocowany na przewodzie. Odpowietrzenie i od tamtej pory spokój był . Filtr byl w  zamienniku  zdaje się że Knecht. Rozciąłem go iwyglądało to tak jakby pod obciążeniem wyciągało wkład .  Wymieniłbym filtry i dopiero szukał 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v