Skocz do zawartości

Agrotron 150 MK2 półbiegi


john56l

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie kupiłem agrotrona 150 MK2 i na 2 i 4 półbiegu przy jeździe do tyłu szarpie tak jak by zapinał dwa półbiegi na raz, dodam że przy jeździe do przodu tego problemu nie ma jeździ normalnie, żadnego błędu nie pokazuje wszystko chodzi oprócz tej jednej przypadłości, pytanie co może być? Łupać go na pół czy najpierw kalibracja i sprawdzenie wyspy zaworowej? Z góry dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jd1052 ja wiem że są różne sprzęgła, od zmiany kierunku jest jedno i potem jeszcze 2 kosze od półbiegów, 1 i 3 jest na jednym koszu a 2 i 4 na drugim, tylko właśnie może ktoś już tak miał bo jak czytałem to niektórzy piszą że łożysko na koszty albo sam kosz a mój mechanik twierdzi że spalone tarczki i chce odrazu to łupać

Edytowane przez john56l
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.11.2024 o 21:18, JD1052 napisał(a):

Tam nie ma żadnej kalibracji, do tyłu i do przodu za dane półbiegi odpowiadają różne sprzęgla a nie te same. Trzeba się przyjrzeć najpierw płycie i zaworom i czi sterownik poprawnie daje prąd na odpowiednie zawory potem można kroić ciągnik 

A wiesz może jaka grubość tarczki kwalifikuje się do wymiany skoro nowa ma 2,25mm a większość na koszach mają po 2,14mm albo 2,16mm jak mierzyłem to raczej nie było żadnej poniżej 2,14

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrxyz
      Witam. Czy ktoś rozbierał cylinderki w Agrotron mk1? Jest tam coś skomplikowane? Uszczelniacze są dostępne na jednej ze stronie. Dziękuję za odpowiedź 
    • Przez leoncjo
      Dzień dobry. od jakiegoś czasu miga mi 3 krotnie świeca żarowa. (cały czas, bez względu czy zimny czy ciepły, zapala ładnie) nigdzie nie mogę znaleźć co jest powodem tego migania.
    • Przez Deco1234
      Witam wszystkich. Mam Deutz Fahr Agrotron 4.85, w którym to po rozgrzaniu się ciągnika trzymają hamulce. Układ, jaki to zastosowano w owym ciągniku, to układ hydrauliczny z tzw. "wzmacniaczami siły hamowania wspomagany olejem ze skrzyni biegów".

      Myślę o ich usunięciu, gdyż nie mogę sobie z tym poradzić. Na tę chwilę zostały wykonane niżej wymienione prace:
      1. Rozebrano oraz wyczyszczono wzmacniacze siły hamowania (w środku wyglądały jak nowe).
      2. Wyczyszczono zaworek kierunkowy, co wpuszcza olej do skrzyni (lekko się przycinał).

      3. Wymieniono akumulator hydrauliczny (był uszkodzony).

      4. Odpowietrzyłem układ hamulcowy.
      5. Tłoczki sprawdzone, chodzą lekko, zero rdzy (jak nowe).
      Hamulce są bardzo czułe, delikatnie nacisnę pedał hamulca, a ciągnik staje w miejscu (nie ma czegoś takiego, aby stopniowo hamował ciągnik).
      Wpadłem na pomysł, aby ominąć "wzmacniacze hamowania" i zrobiłem tzw. bajpasa, jednak po odpaleniu ciągnika świeci kontrolka oleju skrzyni biegów.

      Moje pytanie jest następujące: jak ominąć te wzmacniacze i zrobić układ hydrauliczny na wzór układu w samochodzie??? Czy mogę zasklepić rurkę doprowadzającą olej do tych wzmacniaczy?

      Może ktoś posiada dokumentację fotograficzną, jak można zrobić taki układ.
      Z góry dziękuję za udzieloną pomoc.
    • Przez artur1980
      Witam, wiem że to ciężki temat ale może ktoś ma namiary na taka deskę?
    • Przez Robertkpa
      Może mi ktoś tu pomoże. Deutz fahr 6140 wyskakuje błąd m432 na czerwono stop. Ktoś wie co to ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v