Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy forumowiczów. Posiadam siłownik przyczepy d47 od dołu leci olej, jest tam jakaś śruba, ktoś wie jak to uszczelnić? od czego ona jest ? Dodam że jest tam gwint chyba m28x1.5 może wkręcić korek i tak zostawić?

IMG20240921194406.jpg

Opublikowano

Zawór odcinający jest po drugiej stronie jak przyłącze węża hydraulicznego  z takim drutem do regulacji tzn. Cięgno. Narazie śruby od dołu nie ruszam bo nie wiem od czego jest .

1 godzinę temu, jaco512 napisał:

Zaślepka, wykręć, odtłuść, posmaruj masą uszczelniającą i dokręć

Nie mam zaślepki 

Opublikowano

O ile dobrze pamiętam, bo wiele lat minęło, tam jest zawór regulacyjny i masz uszkodzony mały oring uszczelniający na nim. Wykręcając tę śrubę policz obroty i po wymianie wkręć tak samo jak była, tzn nie do końca.

Opublikowano
1 godzinę temu, Leniwiec1 napisał:

Tam jest zawór który odcina zbyt duże ciśnienie na siłownik wkręcasz większe ciśnienie idzie na siłownik wykręcasz mniejsze prosty nie skomplikowany 

Co to za teoria spiskowa?  co się dzieje z tym ciśnieniem, które do siłownika nie trafia?

Opublikowano

Szczerze ,to nie wiem , nie znam się ,ale mi to wygląda na zawór upustowy ( możesz sprawdzić czy jest tam sprężynka z kulką).Bo po odcięciu dopływu oleju do siłownika przez zawór odcinający , jakoś trzeba ten siłownik złożyć, podejrzewam ,że po spadku ciśnienia w przewodzie - przez ten zaworek spływa olej z siłownika .

Opublikowano
1 godzinę temu, jaco512 napisał:

Dzięki. Na schemacie pozycja 56 to chyba zaślepka masz może opis jaki tam jest gwint?

1 godzinę temu, grzeniu napisał:

O ile dobrze pamiętam, bo wiele lat minęło, tam jest zawór regulacyjny i masz uszkodzony mały oring uszczelniający na nim. Wykręcając tę śrubę policz obroty i po wymianie wkręć tak samo jak była, tzn nie do końca.

Miałem właśnie tak zrobić. Dzięki 

1 godzinę temu, Leniwiec1 napisał:

Tam jest zawór który odcina zbyt duże ciśnienie na siłownik wkręcasz większe ciśnienie idzie na siłownik wykręcasz mniejsze prosty nie skomplikowany 

Myślałem że zawór boczny połączony cięgnem do kołyski reguluje ciśnienie . Może ta śrubka jest od powrotu oleju i ustawia się nią szybkość opadania?

Opublikowano
1 godzinę temu, Leniwiec1 napisał:

Nie na to nie ma wpływu tylko siłę udźwigu ustawiasz na nim 

Nie ma opcji ustawić siły udźwigu w siłowniku nurnikowym zasilanym jednym przewodem. Rozbierałem sporo tych siłowników, niektóre nie miały już w środku tego cięgna połączonego z tym zaworem i też działały.

  • Like 1
Opublikowano

Nie wiem jak to możliwe, jeżeli ciągnik pompuje 200 bar, to całe to ciśnienie musi trafić do siłownika bo nie ma gdzie się podziać. Może to jest jakiś zawór odcinający, bo łączy się drutem z pierwszym wysuwanym cylindrem.

Opublikowano
3 godziny temu, jaco512 napisał(a):

Wykręciłeś śrubkę zabezpieczającą? Powinna być trochę wyżej ponad złączką gdzie wąż jest przykręcony.

Tak ale ona jest króciutka i nic to nie zmieniło 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilost
      Panowie mam problem ciągnik ,deutz 8006 ciężko podnosi jak się za grzeje dodam że pompa nowa olej nowy uszczelniacz na tłoku również jak się za grzeje muszę gazować słyszę wtedy świst w okolicach rozdzielacza 
    • Przez gruber9
      Witam, potrzebuje porady odnośnie podnośnika w Ursusie C-328. Opadał momentalnie, więc założyłem nowy zestaw cylinder, tłok plus pierścienie metalowe. Ale nie pomogło to zbyt wiele, więc postawiłem na rozdzielacz. Rozdzielacz zewnętrzny nowy założony w maju na przewodach hydraulicznych z zatrzaskiem, sekcją pływającą. Pomogło trochę, bo z 30min ponad trzymał podnośnik zanim całkiem padł na ziemie, choć to i tak krótko, ale od pewnego czasu zauważyłem, że sytuacja jest taka jak na filmiku, podnoszę do góry, on sobie kilka cm opada od razu i zatrzymuje się i potem w kilkanaście minut siada na ziemie całkiem. Winny jest temu rozdzielacz, czy ten zestaw tłok cylinder pierścienie? Żałuje, że nie założyłem od razu z gumowymi pierścieniami, bo piszą, że na nim i kilka dni bez drgnięcia trzyma wręcz podnośnik, ale chce się upewnić, czy wina jest po stronie rozdzielacza, czy po stronie cylindra. Ktoś podpowie?
      Link do filmu:  
       
    • Przez fendt614
      Witam czy przy źle wpiętych złączach można rozerwać pompę hydrauliczna, tym bardziej jest bezpośrednio rozdzielacz nieco wpięty od pompy ,czy raczej ktoś grzebał przy zaworze bezpieczeństwa , jak teraz rozgryźć gdIe jest przyczyna, sam rozdzielacz jest wpięty od pompy pod P1  puzniej wyjście z t1 na plecak czyli drugi rozdzielać a T2 wolny spływ w skrzynię tak mi doradzali i tuleja ciśnieniowa jest w t1 ,




    • Przez igor730
      Witam, 
      Mam problem z C328. Dokładałem rozdzielacz zewnetrzny, zasilanie do zlacza P wziete z oryginalnego rozdzielacza pod siedzieniem gorne zlacze a powort T do boku rozdzielacza pod siedzeniem. Wczesniej te 2 wyjscia na rodzielaczu pod siedzeniem byly połączone.
      Po skreceniu wszystkiego chcialem sprawdzic czy dziala podnoszenie i opuszczanie tuza z orygionalnego rozdzielacza. Podosnik podniósł sie do gory ale jest problem z opuszczeniem. Poczatkowo myslalem ze jest problem z podlaczeniem rozdzielacza zewnetrznego ale w akcie desperacji zdemontowalem wszystko i polaczylem rurka ktora byla wczesniej i podnosnik dalej nie opuszcza sie. 
      Idac dalej zdemontowalem calkowicie rozdzielacz pod siedzeniem bo myslalem ze moze w nim sie cos przytkalo myslac ze grawitacyjnie opadnie i olej wycieknie na obudowe skrzyni, ale nie dalej podnosnik jest podniesiony.
      Generalnie ciagnik stoi wiekszosc czasu a jak juz jezdzi to glownie z przyczepa, podnosnik nie wiem kiedy byl uzywany ostatnio ale wiem ze pracowal normalnie jak juz byl uzyway ale teraz bez problemu sie podnosl i tam zostal.
      Cos sie ewidentnie zacielo bo mozna skskac po blece i dalej sztywno stoi, czy jest mozliwosc ze podnisl sie za wysoko i cos wyskoczylo z jakiegos prowadzenia? mial ktos taki problem?  
    • Przez Stanisław73401
      Witam, mam Zetora 7340 Turbo Eco 
      Od kilku dni nie mogę roozwiązać problemu z hydrauliką. Wymieniona pompa, tłoczysko, cylinder i zawór bezpieczeństwa przy cylindrze
      Wxześniejsze objawy były naturalne maszyna przy niskich obratach lekko opadał przez porysowany cylinder zaś w okresie kilku dni po rozgrzaniu silnika wgl nie chce podnieść, złącza działają ale też słabo. Widać podczas podnoszenia że stara się podnieść lecz nie idzie.
      przestawianie dźwigni od ustawień czujnika przy cięgle też nic nie daje.
      bardzo proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v