Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam wszystkich. Mam Deutz Fahr Agrotron 4.85, w którym to po rozgrzaniu się ciągnika trzymają hamulce. Układ, jaki to zastosowano w owym ciągniku, to układ hydrauliczny z tzw. "wzmacniaczami siły hamowania wspomagany olejem ze skrzyni biegów".
Deutz Fahr Agrotron 4.85 - hamulce nie odpuszczają, co może być przyczyną?
Myślę o ich usunięciu, gdyż nie mogę sobie z tym poradzić. Na tę chwilę zostały wykonane niżej wymienione prace:
1. Rozebrano oraz wyczyszczono wzmacniacze siły hamowania (w środku wyglądały jak nowe).
2. Wyczyszczono zaworek kierunkowy, co wpuszcza olej do skrzyni (lekko się przycinał).
Deutz Fahr Agrotron 4.85 - hamulce nie odpuszczają, co może być przyczyną?
3. Wymieniono akumulator hydrauliczny (był uszkodzony).
Deutz Fahr Agrotron 4.85 - hamulce nie odpuszczają, co może być przyczyną?
4. Odpowietrzyłem układ hamulcowy.
5. Tłoczki sprawdzone, chodzą lekko, zero rdzy (jak nowe).
Hamulce są bardzo czułe, delikatnie nacisnę pedał hamulca, a ciągnik staje w miejscu (nie ma czegoś takiego, aby stopniowo hamował ciągnik).
Wpadłem na pomysł, aby ominąć "wzmacniacze hamowania" i zrobiłem tzw. bajpasa, jednak po odpaleniu ciągnika świeci kontrolka oleju skrzyni biegów.
Deutz Fahr Agrotron 4.85 - hamulce nie odpuszczają, co może być przyczyną?
Moje pytanie jest następujące: jak ominąć te wzmacniacze i zrobić układ hydrauliczny na wzór układu w samochodzie??? Czy mogę zasklepić rurkę doprowadzającą olej do tych wzmacniaczy?
Deutz Fahr Agrotron 4.85 - hamulce nie odpuszczają, co może być przyczyną?
Może ktoś posiada dokumentację fotograficzną, jak można zrobić taki układ.
Z góry dziękuję za udzieloną pomoc.

Opublikowano

Witam i jak rozwiazales zagadkę z hamulcami? Ja mam problem taki, że leci pedał hamulca ( po prostu nie trzymają) i zastanawiam się czy te wzmacniacze nie siadły. I mam pytanie czy olej ze skrzyni dochodzi z wzmacniaczy do cylinderków?

Opublikowano

Widziałem takie rozwiązanie na jednym Agrotronie. Zdjęcia niestety nie są dokładne.

Poszukaj w google Metron Daniel Zniszczoł. Może zrobi ci zdjęcia i opisze jak to zrobić.

Opublikowano

Cześć Panowie. Wczoraj udało mi się naprawić hamulce w DF. Problem pomógł mi rozwiązać pan Metron Daniel Zniszczoł który podpowiedział mi abym popuścił śruby regulacyjne w cylinderkach zaznaczone na zdjęciu pod pozycja nr 3. Popuściłem nakrętkę rozkręciłem kątrującą i wykręciłem śrubę prawie na maksa. Przejechałem się DFem i zero trzymania ciągnik sam leci nic go nie trzyma. 

Screenshot_20250202-101023.OneDrive.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v