Skocz do zawartości

Pompa wtryskowa Case mx90c


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Szukam pompy Lucas do Case mx 90c.

Numery z tabliczki

1272

8923a040t

31600hrg

u2644f308cg/2/2350

Numer na obudowie 7185/200E

Zdjęcia nie zrobię bo jest całkowicie rozkopana.

Najlepiej nowy leżak magazynowy lub regenerowana.

Ktoś  wie może do jakich modeli była jeszcze montowana ta pompaa?

Pozdrawiam wszystkich

  • Thanks 1
Opublikowano
Dnia 13.09.2024 o 13:17, miskoo napisał:

Znalazłem speca, który stwierdził, że da radę zrobić stara pompe...ciekawe czy da rade

Niech da gwarancje na papierku, do tych pomp są zestawy regeneracyjne wątpliwej jakości.

Opublikowano

Witam ponownie.

Pompe odebrałem, końcówki wtryskiwaczy nowe. Zamontowałem i nie odpalił. Ale przy odpowietrzaniu ładnie dawkowała z poluzowanych wtryskiwaczów, więc kręcę ręcznie wałem żeby zobaczyć kiedy da krople na pierwszy cylinder. No i dało krople...jak tłok jest na dole i zaczyna się otwierać zawór wydechowy. Wtf? Upewniam się  cztery razy i nie chce być inaczej. Zawiozłem pompe do speca, sprawdził i faktycznie jakimś sposobem żle przykręcił kryzę,  poprawił i mowi ze teraz napewno jest ok. Zamontowałem ponownie pompe i odpalił od strzału. Tylko, że  pracuje bardzo głośno, jakby się coś tłukło.  Do tego dymi i trochę dusi jak puszcze szybko pedał. Przestawianie na "fasolkach" zmniejszyło tylko trochę dymienie. Pomyślałem, że może jednak kryza jeszcze nie jest dobrze ustawiona  i pompa daje dawkę trochę za wcześnie. Więc zabieram się za ręczne krecenie wałem, czekając na krople i teraz dopiero pojawia się WTF? Wał blokuje się mniej więcej  tuż przed GMP pierwszego tłoka. Ręcznie nie przemoge. Cyknięcie rozrusznikiem i mogę dalej obracać, ale nie zobaczę momentu podania kropli. Ale mniejsza teraz o krople. Skąd ten opór, którego nie było przy pierwszym diagnozowaniu, a który teraz pewnie jest przyczyną trzaskania? Miałem wykręcony wtryskiwacz, żeby widzieć pozycie tłoka, ale co by tam musiało wpaść  przez tą dziurkę, żeby zablokowało tłok? Po prostu zgłupiałem. Jutro walczę dalej. Gdyby ktoś coś to ja chętnie wyslucham:)

Dodam jeszcze, że do momentu padnięcia pompy Case chodził ładnie i kulturalnie. Miał moc i wogole nie dymił, mimo iż pompiarz określił wtryskiwacze jako kompletny szrot. Jeden coś tam rozpylał, reszta lała. Jak to działało nie wiem ja, nie wie pompiarz i nie wiedzieli w poprzednim warsztacie, który pompe rozkopał. W tak tragicznym stanie ta pompa była. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v