center

7211 OLEJ DO MOSTU + POMPA

Polecane posty

center    11

Witam wszystkich mam problem z pompą hydrauliczną w moim 7211 jest już dość wypracowana i nie wiem co mam z nią zrobić czy wyjąć i dokonać uszczelnienia jej? ktoś to robił i się pochwali doświadczeniami i spostrzeżeniami ? A może kupić nową jeśli tak to jaką z polskich tych 32l/min? czy może oryginał? Drugą kwestią jest olej w moście juz dawno nie był wymieniany i jest jak zupa więc zalał bym czymś nowym co polecacie? a przy okazji chciał bym przeczyścić te filtry olejowe jeden jest przy silniku taki powrotu z zewnątrz a drugi w moście tak ? trzeba nowe kupować czy się je czyści? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Jak chcesz za rok wyjmować pompę hydr. to kup sobie polską a jak chcesz, żeby posłużyła długo to wybierz czeską. Uszczelnienie to też rozwiązanie na krótką metę.

Osobiście brałbym oryginał.

 

Co do oleju to nie powiem ci czy musisz wymienić. Ogólnie olej w skrzyniach jest gęsty bo najczęściej jest tam hipol.

Jak zmieniać to tańszym kosztem na hipol lub drożej na agrol-u.

Agrol jest olejem hydrauliczno-przekładniowym więc lepiej sprawdza się w hydraulice, nie gęstnieje w niskich temperaturach przez co wydłuża żywotność pompy hydraulicznej(łatwiej zasysa olej). Agrolu raczej nie powinno się mieszać przynajmniej ja się tego wystrzegam - wolę mieć czysty olej.

 

Filtr przy powrocie oleju z podnośnika (koło baku paliwa) trzeba rozkręcić i wymienić wkład.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

no to czas kupić pompę:D ale tam w muście nie ma drugiego filtra jakiegoś na tłoczeniu ? a Agrol nie będzie zbyt rzadki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

to jak zdejmiesz pompę to znajdziesz :D w tej pokrywie od pompy jest filtr zasilający na 24 klucz się odkręca wilekości szklanki zakrętka. Jest tam siatka ale pewnie trzeba nową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

ojej to nieźle a tam są jakieś dławiki zawory ciśnieniowe które można by też wymienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Sa dwa zawory ale do nich nie ma dojscia od dolu, tylko po zdjeciu podlogi i pokrywy. Poza tym ich sie nie wymienia ani nie reguluje - raz je ustawili w fabryce i tak maja byc. U mnie przez 20 lat nikt ich nie ruszal i nie czuc zeby przepuszczaly (jeden jest na tloku podnosnika a drugi jesli sie nie myle jest dla wyjscia hudraulicznego). Ten drugi oczywiscie sychac jak przeholujesz wajchą hydrauliki (wywrotu).


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj