center

7211 OLEJ DO MOSTU + POMPA

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompa
center    9

Witam wszystkich mam problem z pompą hydrauliczną w moim 7211 jest już dość wypracowana i nie wiem co mam z nią zrobić czy wyjąć i dokonać uszczelnienia jej? ktoś to robił i się pochwali doświadczeniami i spostrzeżeniami ? A może kupić nową jeśli tak to jaką z polskich tych 32l/min? czy może oryginał? Drugą kwestią jest olej w moście juz dawno nie był wymieniany i jest jak zupa więc zalał bym czymś nowym co polecacie? a przy okazji chciał bym przeczyścić te filtry olejowe jeden jest przy silniku taki powrotu z zewnątrz a drugi w moście tak ? trzeba nowe kupować czy się je czyści? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    20

Jak chcesz za rok wyjmować pompę hydr. to kup sobie polską a jak chcesz, żeby posłużyła długo to wybierz czeską. Uszczelnienie to też rozwiązanie na krótką metę.

Osobiście brałbym oryginał.

 

Co do oleju to nie powiem ci czy musisz wymienić. Ogólnie olej w skrzyniach jest gęsty bo najczęściej jest tam hipol.

Jak zmieniać to tańszym kosztem na hipol lub drożej na agrol-u.

Agrol jest olejem hydrauliczno-przekładniowym więc lepiej sprawdza się w hydraulice, nie gęstnieje w niskich temperaturach przez co wydłuża żywotność pompy hydraulicznej(łatwiej zasysa olej). Agrolu raczej nie powinno się mieszać przynajmniej ja się tego wystrzegam - wolę mieć czysty olej.

 

Filtr przy powrocie oleju z podnośnika (koło baku paliwa) trzeba rozkręcić i wymienić wkład.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

no to czas kupić pompę:D ale tam w muście nie ma drugiego filtra jakiegoś na tłoczeniu ? a Agrol nie będzie zbyt rzadki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    112

to jak zdejmiesz pompę to znajdziesz :D w tej pokrywie od pompy jest filtr zasilający na 24 klucz się odkręca wilekości szklanki zakrętka. Jest tam siatka ale pewnie trzeba nową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

ojej to nieźle a tam są jakieś dławiki zawory ciśnieniowe które można by też wymienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    83

Sa dwa zawory ale do nich nie ma dojscia od dolu, tylko po zdjeciu podlogi i pokrywy. Poza tym ich sie nie wymienia ani nie reguluje - raz je ustawili w fabryce i tak maja byc. U mnie przez 20 lat nikt ich nie ruszal i nie czuc zeby przepuszczaly (jeden jest na tloku podnosnika a drugi jesli sie nie myle jest dla wyjscia hudraulicznego). Ten drugi oczywiscie sychac jak przeholujesz wajchą hydrauliki (wywrotu).


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kruczek14
      Witam 
      Mam problem z moim zetorkiem,  zaczal mi się sączyc olej spod uszczelniacza koła pasowego które napędza wentylator chłodnicy, jak wymienić ten uszczelniacz? Wystarczy zdjąć koło pasowe i go się wyjmie? Czy jakoś inaczej wygląda wymiana?  I jeszcze inne pytanko jak wyskalowany jest zegar od temperatury? 
      Z góry dziękuję za pomoc 

    • Przez kruczek14
      Witam 
      Mam problem z moim zetorkiem,  mianowicie ostatnio jak wymieniłem termostat to zaczęło mi wyrzucać płyn przy wężach pod obejmą i ogólnie temperatura zawsze była pomiędzy czarnym polem a zielonym, po zmianie temp jak coś robię jest na pierwszej zielonej kresce a jak ciągnik pracuje na wolnych obrotach to spada właśnie pomiędzy czarnym a zielonym polem. Moje pytanie jaka powinna być temp pracy? Czemu mi wyrzuca ten płyn? I jak wyskalowany jest ten zegar? Dodaje zdjęcie
      Z góry dziękuję za pomoc 

    • Przez zetorowy
      Witam.
       
      Od niedawna jestem posiadaczem Zetora 7340 i mam kilka pytań co do tego ciągnika-ewentualnie pochodnych. Po pierwsze mam zamontowane stabilizatory boczne z profila kwadratowego a nie śruby rzymskie. Po zabezpieczeniu sworzniem stabilizatory i tak mają luz- maszyna delikatnie pracuje na boki, i tu moje pytanie czy tak ma być czy maszyna powinna być zawieszona na sztywno? A Wy drodzy koledzy jak zawieszacie swoje maszyny do transportu i pracy w polu? Zawsze mają luz czy są skręcone na sztywno ( pomijam oczywiście pług ),
      Drugie pytanie dotyczy podnośnika, a mianowicie o czas podnoszenia ( 2 siłowniki wspomagające). Jak długo wasze zetory podnoszą? U mnie wydaje mi się, że zbyt długo podnosi. Czy może być coś nie tak, czy po prostu ten typ tak ma?
       
      Sory, że tyle pytań, może i głupich, ale zaczynam dopiero przygodę z rolnictwem, zetorami i wszystkim co z tym związane. 
      Pozdrawiam!
    • Przez mds212
      Jak w temacie jak mogłbym wyciszyc jescze bardziej kabine w swoim 7245?
    • Przez konrad1529
      Witam, zakupiłem ostatnio zetora 3320 i musze powymieniac przy nim takie elemanty jak blotniki, tylna szyba itd., zastanawiam sie teraz gdzie mozna kupic oryginalne części?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.