Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich mam taki problem że podczas ruszania do tyłu ciągnik gwałtownie rusza do przodu rusza płynnie jest to problematyczne przy zapinaniu maszyn. Może ktoś wie od czego zacząć słyszałem że kalibracja pomaga ale nie mogę znaleźć instrukcji do mojego ciągnika. Ciągnik mam z 2000r na elektrohydraulicznym rewersie.
Opublikowano

Czyli zawór od rewersu?. Są tam dwa identyczne obok siebie jeden działa do przodu a drugi do tyłu może zamienić je miejscami jeśli zawór jest uszkodzony to powinien szarpać do przodu .

Opublikowano

Tak, są dwa zawory, przód i tył. Można zamienić i zobaczyć, chociaż na pewno inne wartości kalibracji będą. A tak na marginesie, to próbowałeś zmniejszyć agresywność rewersu do tyłu?

Opublikowano
Rowan napisał:

Tak, są dwa zawory, przód i tył. Można zamienić i zobaczyć, chociaż na pewno inne wartości kalibracji będą. A tak na marginesie, to próbowałeś zmniejszyć agresywność rewersu do tyłu?

a jak można zmienić agresywność bo mam problem z Ares 630rz że szarpie mi do przodu

Opublikowano

Jeśli masz wyświetlacz, to łopatka rewersu do góry i trzymasz przedni napęd kilka sekund i powinien sie pokazać symbol ciagnika i slupek. Dajesz do przodu, ustawiasz przód, dajesz do tyłu ustawiasz tył - trzymając na sprzęgle.

Opublikowano
Rowan napisał:

Jeśli masz wyświetlacz, to łopatka rewersu do góry i trzymasz przedni napęd kilka sekund i powinien sie pokazać symbol ciagnika i slupek. Dajesz do przodu, ustawiasz przód, dajesz do tyłu ustawiasz tył - trzymając na sprzęgle.

właśnie Ares 630rz nie ma wyświetlacza jest tylko ten mały wyświetlaczem który pokazuje pozycję rewersu i półbiegi przy kierownicy

Opublikowano

Zamieniłem zawory miejscami i dalej jest tak samo szarpie do tyłu. Czyli zawory są dobre. Wpadłem jeszcze na pomysł żeby zamienić kable tych zaworów wtyki są takie same i wtedy gdy przełączam rewers do przodu to jedzie do tyłu a gdy rewers do tyłu to jedzie do przodu i dziwne że szarpania też się zamieniły teraz szarpie do przodu.

Opublikowano
SobiePanek napisał:

Renia zrobiona teraz płynnie rusza do tyłu kalibracja skrzyni pomogła mam całą instrukcje jak to wykonać jeśli ktoś potrzebuje pomocy to mogę pomóc .

jak byś umiał to podeślij instrukcje jak zrobić kalibrację

Opublikowano

Ja próbowałem zmienić agresywność z tej instrukcji i nic nie wychodziło może źle coś robiłem dopiero kalibracja pomogła podaj maila to ci podeśle instrukcje jak to zrobić. Ja czytałem kilka razy jak to zrobić bo za pierwszym razem nic mi nie wychodziło.

Opublikowano
SobiePanek napisał:

Ja próbowałem zmienić agresywność z tej instrukcji i nic nie wychodziło może źle coś robiłem dopiero kalibracja pomogła podaj maila to ci podeśle instrukcje jak to zrobić. Ja czytałem kilka razy jak to zrobić bo za pierwszym razem nic mi nie wychodziło.

robbi17@wp.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v