Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Ostatnio założyłem do Ursusa C-330 3 kontrolki od kierunkowskazów czyli ciągnika, pierwszej przyczepy i drugiej przyczepy. I kiedy np. jadę i jest nierówna powierzchnia to kontrolka od kierunkowskazu ciągnika zaczyna migać na ok. 50% lub też jak włączam zapłon albo światła to też zapala się na 0.01s i też na ok. 50%. Czy wie ktoś jaka może być tego przyczyną? 

Jak by miało to coś pomóc to dam link do kontrolki od kierunkowskazów:  https://allegro.pl/oferta/kontrolka-led-12v-zielona-prostokarna-15020812687

Pozdrawiam 

Opublikowano

to jest typowa 30 tylko założony przerywacz i włącznik świateł awaryjnych od mf255


andrzej78 napisał:

Podejrzewam , że to jest M-ka z instalacją wyposażoną w elektroniczny przerywacz i włącznik awaryjnych , który to może być przyczyną całego zamieszania .

I normalnie podłączone kontrolki. C- ciągnik C1- przyczepa C2- przyczepa druga Masa jest wszystko dobrze podłączone.

Opublikowano

Te przerywacze elektroniczne stale fiksują, miałem to fabrycznie w 912, ciągle coś z kontrolkami, nowy i za jakiś czas to samo, założyłem zwykły, a zostawiłem tylko awaryjne i jest spokój od lat z tym badziewiem.

Opublikowano
andrzej78 napisał:

Np to czy stały plus ( 30 ) jest tam gdzie powinien być. Trzeba dorwać schemat od M-ki i porównać.

A (30) to nie jest minus?


andrzej78 napisał:

Np to czy stały plus ( 30 ) jest tam gdzie powinien być. Trzeba dorwać schemat od M-ki i porównać.

Znaczy 31 to jest masa. ale ja mam przerywacz 6 pinowy i tam nie ma pinu 30.

Opublikowano
nemezis napisał:

Podłącz zwykle kontrolki zamiast led , ledy się jarzą przy minimalnym ,,lewym " prądzie 

 

To „lewy" prąd wkrada się dopiero kiedy jadę po nierównej powierzchni i kiedy włączam światła?

Opublikowano
nemezis napisał:

No jakiś minimalny przepływ prądu przez masę np lub przez włącznik 

Coś jak w domu podświetlane włączniki powodują żarzenie żarówki led

Dzięki to w wolnym czasie wymienię na normalne żarówki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v