Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdź wszystkie kabelki od stacyjki. Może któryś nie łączy. Ja tak miałem w case 5140. Kupiłem 2 nowe stacyjki a problem był w jednym kabelku który ułamał się przy wtyczce i nie łączył.

Opublikowano

Pomylone na 99% nic nie jest, zrobilem schemat jak dla dziecka na podsawie orignalnego zeby sie upewnic... co do kabli to sprawdzałem + ze stacyjki i styk jest, kabel + od akumulatora i rozrusznika też w porządku bo jak złączyłem to rozrusznik odrazu załapuje, masa od alternatora jest bo kontrolka ladowania swieci to i przekaznik tez powinien, przekaznik to mam stary i nowy na obu nie odpala, stacyjki tez 2. Jedyne co podejrzewam to + z alternatora ktory idzie do przekaznika ale to nie wiem jak sprawdzic podejrzen juz sie tydzien z tym mecze.

kolorowanka.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v