Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam MF jak w tytule sytuacja tego typu że jadę wszystko git działa wrzucam 4 bieg ostatni półbieg (D) i po przejechaniu może 2km 3km zaczyna migać i pikac 1 ciągnik jedzie normalnie połówki redukuje normalnie wrzucę na 3 bieg przejadę 100m problem znika wrzucam 4 i znowu to samo ostatnio po zredukowaniu na 3 nie chciał wrzucić 4 i przestał jechać musiałem zgasić odpalić i było dobrze na chwilę jak wyżej

Dodam że mam problem z odkręceniem obudowy od filtra oleju hydraulicznego który jest za kołem ktoś nie wiem czy na klej czy co zrobił ale nie ma jak ruszyć tego czy może być przyczyną tych objawów np zatkany przytkany filtr?

Opublikowano

Powiem ci użyłem tyle siły że już bałem się żeby nie wyrwać go bo rurka 1.5m nie wystarcza i dwóch chłopów a masz może jakaś rozpiskę czy coś żeby rozszyfrować ten kod

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Jakby coś to tam masz 3 filtry hydrauliki. Od przytkania filtra powinna ci się zapalić kontrolka(albo od zepsutego czujnika bo to się zdarza :P). Ogólnie dziwne, mam 5410 z tego samego roku.

Edytowane przez tumiwisizm
Opublikowano
17 minut temu, soko74 napisał:

Mam kody do tej serii.Odczytaj ten kod to Ci podam, szybkie miganie oznacza początek, potem liczysz pierwszą i drugą cyfrę kodu.

O super w poniedziałek się odezwę bo nie ma mnie w domu a muszę przejechać się nim chyba że znajdę miałem gdzieś nagrane ale tak czy tak odezwę sie

12 minut temu, tumiwisizm napisał:

Jakby coś to tam masz 3 filtry hydrauliki. Od przytkania filtra powinna ci się zapalić kontrolka(albo od zepsutego czujnika bo to się zdarza :P). Ogólnie dziwne, mam 5410 z tego samego roku.

Hmm a gdzie są pozostałe dwa bo nie mam niestety rządnej książki od niego 

Opublikowano

Wszystkie są mniej więcej w tym samym miejscu, jeden taki duży pod klapką na 3 śruby imbusowe, jeden mikronowy odkręca się trzymając pionowo klucz i jeden taki długi wykręca się poziomo. Zrobię fotkę to podesle. 

Opublikowano
27 minut temu, soko74 napisał:

Mam kody do tej serii.Odczytaj ten kod to Ci podam, szybkie miganie oznacza początek, potem liczysz pierwszą i drugą cyfrę kodu.

Mam krótki filmik to wychodzi na 3 ale dla pewności w poniedziałek przejadę nim się i dam znać 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v