Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli zrobione porządnie to ok.

Czasem warto nieco dopłacić niż potem się mordować i robić bo taniej.

Opony bieżnika jak nowe ciekawe ilu letnie w sensie czy nie popękane.

Albo dbany wizualnie albo odświeżony ale zachęca do obejrzenia.

Fajny jest.

Śmieszą mnie te porównania zachodniego ciagnika do ursusa....

Opublikowano (edytowane)

Marcinka ,gabaryty ,moc silnika jeżeli się nie mylę obydwa to 6 bez turbo lub zielony 4 cyl w ramie od 6. Jeżeli chodzi o komfort to zgodzę się jest różnica. Zależy co kto szuka. Trzeba wziąć pod uwagę że w każdej chwili taki ciagnik może ulec awarii. Dużo napraw zrobimy w podobnym pieniądzach jak w urauaie ale są też takie które będziemy odczuwać bardziej.

Edytowane przez tomek9111
Opublikowano (edytowane)

130 tys za to ludzie. Jeszcze parę lat temu za 80 można było kupić. 

13 godzin temu, MarcinKa napisał:

Jeśli zrobione porządnie to ok.

Czasem warto nieco dopłacić niż potem się mordować i robić bo taniej.

Opony bieżnika jak nowe ciekawe ilu letnie w sensie czy nie popękane.

Albo dbany wizualnie albo odświeżony ale zachęca do obejrzenia.

Fajny jest.

Śmieszą mnie te porównania zachodniego ciagnika do ursusa....

Napisać w ogłoszeniu można wszystko a potem pakować kolejne pieniądze. MI tam tytuł i opis ogłoszenia lekko handlarzem zalatuje. 

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

@MarcinKa no te nowe też sie psują nie ma reguły  dziękuję i pozdrawiam

@tomek9111 właśnie ja tak poszukuje ciagnika minimum 80 a jak bedzie 150 to tym lepiej bo i tak maszyny musze wszystkie wymienić tylko do tych 140 tyś  dziękuję i pozdrawiam

@szymekrolnik89dziękuję bardzo za po rade i pozdrawiam

@hubertuss no mi tez handlarzykiem zalatuje dziekuje i pozdrawiam

Opublikowano
32 minuty temu, tomek9111 napisał:

Szukaj do 110tys i 30 na remont zostaw.

Na remont tp trzeba zawsze zostawić. Jak by nie był. Bo to wszystko nie służyło do jazdy do kościoła swoje wypracować musiało. A każdy kto sprzedaje mówi raczej, ze wszystko ok.

Opublikowano
14 godzin temu, hubertuss napisał:

Na remont tp trzeba zawsze zostawić. Jak by nie był. Bo to wszystko nie służyło do jazdy do kościoła swoje wypracować musiało. A każdy kto sprzedaje mówi raczej, ze wszystko ok.

Dlatego warto zostawić trochę środków na wymianę elementów. W takim ciagniku kilka sworzni kilka zestawów naprawczych przeguby drążki, oringi przewody jakiś czujnik serwis olejowy + klima i 10k pęka szybko 

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v