Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry Koledzy

Mam potrzebę  założyć TUR  najlepiej  dwu sekcyjny do Reni  68-12. (Silnik MWM - napęd  na jedną oś). 

  TUR jest potrzebny do  ładowania  balotów  siana  i podgarniania obornika . Udżwig  około 600 kg  wystarczy. Przeszukałem internety  i nic  konkretnego.

Czy ktoś  ma jakieś  wskazówki czego szukać ? Wolałbym  na początek "używkę" ze  względu  na koszty, bo dopiero zaczynam jako rolnik, a potrzeb sprzętowych  wiele (:    Moze  któryś  z kolegów  ma  jakieś  zdjęcia  jak wyglada i jak jest mocowana  adaptacja   w takim ciagniku.

 Z góry dziękuje  za pomoc.

Michał Rolnik

Opublikowano

Powiem tak nie ma co się ograniczać do takich parametrów wiadomo cena ale czasem znajdzie się coś fajniejszego ale za to przyszłościowego także tu bym tu przemyślał 

600kg to trochę mało 

Opublikowano

Ciągnik dedykowany do ładowacza czy do wszystkiego? Jeśli ma być cały czas z ładowaczem to obojętnie jakie ładowacz a jak ma być łatwo odpinany to popatrz na używki renomowanych firm, np. mailleux

Opublikowano

 Dzięki za odzew.

Większość  prac  na  ładowacz. Reszta to łąka i zbiór  siana.

Problem  w tym ze, adaptacja podobno   musi być  pod tylną  oś. Nie widziałem tego i nie  bardzo wiem co szukać.

Jakbym miał jakąś fotografie  lub rysunki to byłoby łatwiej się rozejrzeć.

Opublikowano

No dobrze gdyby były te odciągi. Ale z doświadczenia wiem, że w malym ciągniku nie jest to konieczne. Na Fordzie mam ładowacz bez odciągów, tylko po 2 śruby po bokach i 4 pod spodem i trzyma. Są jeszcze odciągi stabilizujące, ale do przodu. BB 600kg czy bela sianokiszonki i nic sie nie dzieje. Co do marki to masz spory wybór: Quicke, Veto, Mx itp. Na marce bym sie bardzo nie skupiał, tylko na stanie i wyposażeniu

Opublikowano
4 godziny temu, rafal4610 napisał:

No dobrze gdyby były te odciągi. Ale z doświadczenia wiem, że w malym ciągniku nie jest to konieczne. Na Fordzie mam ładowacz bez odciągów, tylko po 2 śruby po bokach i 4 pod spodem i trzyma. Są jeszcze odciągi stabilizujące, ale do przodu. BB 600kg czy bela sianokiszonki i nic sie nie dzieje. Co do marki to masz spory wybór: Quicke, Veto, Mx itp. Na marce bym sie bardzo nie skupiał, tylko na stanie i wyposażeniu

 Czy  da sie zrobić  fotkę  jak to jest mocowane?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v