SpecTraktor

Jaki TUR do 68-12?

Polecane posty

SpecTraktor    0

Dzień dobry Koledzy

Mam potrzebę  założyć TUR  najlepiej  dwu sekcyjny do Reni  68-12. (Silnik MWM - napęd  na jedną oś). 

  TUR jest potrzebny do  ładowania  balotów  siana  i podgarniania obornika . Udżwig  około 600 kg  wystarczy. Przeszukałem internety  i nic  konkretnego.

Czy ktoś  ma jakieś  wskazówki czego szukać ? Wolałbym  na początek "używkę" ze  względu  na koszty, bo dopiero zaczynam jako rolnik, a potrzeb sprzętowych  wiele (:    Moze  któryś  z kolegów  ma  jakieś  zdjęcia  jak wyglada i jak jest mocowana  adaptacja   w takim ciagniku.

 Z góry dziękuje  za pomoc.

Michał Rolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leniwiec1    26

Powiem tak nie ma co się ograniczać do takich parametrów wiadomo cena ale czasem znajdzie się coś fajniejszego ale za to przyszłościowego także tu bym tu przemyślał 

600kg to trochę mało 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Ciągnik dedykowany do ładowacza czy do wszystkiego? Jeśli ma być cały czas z ładowaczem to obojętnie jakie ładowacz a jak ma być łatwo odpinany to popatrz na używki renomowanych firm, np. mailleux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SpecTraktor    0

 Dzięki za odzew.

Większość  prac  na  ładowacz. Reszta to łąka i zbiór  siana.

Problem  w tym ze, adaptacja podobno   musi być  pod tylną  oś. Nie widziałem tego i nie  bardzo wiem co szukać.

Jakbym miał jakąś fotografie  lub rysunki to byłoby łatwiej się rozejrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

No dobrze gdyby były te odciągi. Ale z doświadczenia wiem, że w malym ciągniku nie jest to konieczne. Na Fordzie mam ładowacz bez odciągów, tylko po 2 śruby po bokach i 4 pod spodem i trzyma. Są jeszcze odciągi stabilizujące, ale do przodu. BB 600kg czy bela sianokiszonki i nic sie nie dzieje. Co do marki to masz spory wybór: Quicke, Veto, Mx itp. Na marce bym sie bardzo nie skupiał, tylko na stanie i wyposażeniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SpecTraktor    0
4 godziny temu, rafal4610 napisał:

No dobrze gdyby były te odciągi. Ale z doświadczenia wiem, że w malym ciągniku nie jest to konieczne. Na Fordzie mam ładowacz bez odciągów, tylko po 2 śruby po bokach i 4 pod spodem i trzyma. Są jeszcze odciągi stabilizujące, ale do przodu. BB 600kg czy bela sianokiszonki i nic sie nie dzieje. Co do marki to masz spory wybór: Quicke, Veto, Mx itp. Na marce bym sie bardzo nie skupiał, tylko na stanie i wyposażeniu

 Czy  da sie zrobić  fotkę  jak to jest mocowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

Jedynie takie mam aktualnie. Zrobić nowych na razie nie zrobie, bo taki upierniczony że wstyd pokazywać🤭

IMAG0009.jpg

IMAG0117.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj