Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.

Opublikowano

Rób jak uważasz ja tak zrobiłem i nic się nie popsuło tylko naprawiło a mi mechanik tak doradził żeby ten płyn wymienić bo to nie na nasze warunki klimatyczne bo o nie lubi niskiej  temperatury.

Opublikowano
21 godzin temu, Ziel napisał:

Dot4? Nie będę tak robił, dot zniszczy wszystkie uszczelniacze.

A skądy Ty takie rewelacje masz? Z mojego doświadczenia to właśnie olej mineralny niszczy uszczelniacze (z gumy nie przystosowanej do współpracy z takim olejem) Kiedyś zalałem układ hamulcowy w jednej maszynie bo mi ktoś poradził że to zadziała na wycieki (I zadziałało ale na krótko bo najpierw wszystkie gumy spuchły co rzeczywiście uszczelniło układ a po niedługim czasie wszystkie gumowe elementy się rozleciały i trzeba było całe hamulce robić.

Opublikowano

dot4 bym odpuścił, miałem podobny problem w td5.115, w serwisie wymienili mi wszystko i nie pomogło, dopiero jak postawiłem traktor na kołkach i wyregulowałem hamulce w obu kołach żeby brały równomiernie względem siebie problem minął.

Opublikowano (edytowane)

Ale jak wyregulować? Tam jest przecież hamulec hydrauliczny a pompki są połączone żeby ciśnienie równo rozprowadzić. Chyba że sie mylę. Chyba że regulacja na tych dżwigienkach.

co do dot4 to jest to bardzo żrący płyn a w hamulcach przystosowanych do oleju mineralnego wszystkie oringi sie rozpuszczą.

Edytowane przez Ziel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v