Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam co to za druga śruba w misce olejowej w renault 75.14,bo ta pierwsza jest po drugiej stronie

A drugie pytanie co to za wyciek to z miski olejowej czy gdzie

20231209_132048.jpg

20231209_131941.jpg

Edytowane przez Domek96
Opublikowano

Obie śruby są to śruby spustowe oleju. Miskę olejową masz tak wyprofilowaną, że idzie  tam jeszcze wał od przedniego napędu. Żeby cały olej z miski zleciał odkręcasz jedną i drugą śrubę (bo jak odkręcisz tylko jedną śrubę to trochę oleju zostanie w misce).

  • Thanks 1
Opublikowano
2 godziny temu, grzesiek87 napisał:

Obie śruby są to śruby spustowe oleju. Miskę olejową masz tak wyprofilowaną, że idzie  tam jeszcze wał od przedniego napędu. Żeby cały olej z miski zleciał odkręcasz jedną i drugą śrubę (bo jak odkręcisz tylko jedną śrubę to trochę oleju zostanie w misce).

Ok dzięki za pomoc

Opublikowano

cieknie raczej z pod miski, spróbuj dokręcić śruby ,ogólnie nie ma tam aż tak źle ,jeśli olej by ciekł od wału korbowego to wyciek poszedł by do dzwonu silnika w kierunku sprzegła, no chyba że dzwon jest popuszczony w co wątpię

Opublikowano
Dnia 22.12.2023 o 13:04, erwin2 napisał:

cieknie raczej z pod miski, spróbuj dokręcić śruby ,ogólnie nie ma tam aż tak źle ,jeśli olej by ciekł od wału korbowego to wyciek poszedł by do dzwonu silnika w kierunku sprzegła, no chyba że dzwon jest popuszczony w co wątpię

Witam od wału nie cieknie tylko spod tej śruby widocznej na zdjęciu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v