Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent t25 podczas jazdy Władek zgasł i nie idzie obrócić wałem.(no można tylko delikatnie).

Misa w dole, panewki główne i korbowodowe nie porysowane w super stanie.

Silnik dalej stoi myślę górę odkręcać i dostać się do głowicy. I do tłoków 

Sprzęgło rozłączone od skrzyni tam koło pompy( na sprzęgiełku)

 

Opublikowano
11 godzin temu, grzesiek87 napisał:

Jeśli wał jest zablokowany to może być tak, że śruby na którymś z kół rozrządu się odkręciły/obcięły

Ale jakby tak było że rozrząd się rozsypał to wtedy wał się powinien lekko obracać. Bez żadnego oporu. 

Tak czy siak trzeba rozebrać górę.

Opublikowano

Niekoniecznie. U mnie kiedyś tak było, po remoncie silnika, jednego koła od rozrządu nie dokręciłem i się odkręciło. Ostatnie chwile jeszcze zaczął strasznie nierówno pracować i jak zgasł to też już wału nie dało się obrócić. Ale wiadomo, szukaj od najprostszych rzeczy, rozrząd to już chyba ostateczność.

Opublikowano
1 minutę temu, grzesiek87 napisał:

Niekoniecznie. U mnie kiedyś tak było, po remoncie silnika, jednego koła od rozrządu nie dokręciłem i się odkręciło. Ostatnie chwile jeszcze zaczął strasznie nierówno pracować i jak zgasł to też już wału nie dało się obrócić. Ale wiadomo, szukaj od najprostszych rzeczy, rozrząd to już chyba ostateczność.

To dół sprawdziłem wał cały, panewki główne i korbowodowe nie naruszone. 

Zaraz idę zwalić głowice i będę widział cylindry. 

A na końcu to zostanie rozrząd.

Opublikowano

Odkręć też dekiel od linki licznika jak nic nie zobaczysz wcześniej, może odkręciła się blaszka i kąt trysku się zmienił, blachę wkręciło w tryby koła napadowego pompę wtryskowa. Taki przypadek miałem po 300h od nowości.

Opublikowano
4 godziny temu, Konrad_Duda napisał:

Odkręć też dekiel od linki licznika jak nic nie zobaczysz wcześniej, może odkręciła się blaszka i kąt trysku się zmienił, blachę wkręciło w tryby koła napadowego pompę wtryskowa. Taki przypadek miałem po 300h od nowości.

O to chodzi że silnik z blokowało, że nie idzie nim obrócić, nawet łomem. 

Ściągnąłem głowice i tam wszystko jest okey.

To jutro odkręcimy i zobaczymy. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v