biszu

T25 zablokowany silnik.

Polecane posty

biszu    7

Pacjent t25 podczas jazdy Władek zgasł i nie idzie obrócić wałem.(no można tylko delikatnie).

Misa w dole, panewki główne i korbowodowe nie porysowane w super stanie.

Silnik dalej stoi myślę górę odkręcać i dostać się do głowicy. I do tłoków 

Sprzęgło rozłączone od skrzyni tam koło pompy( na sprzęgiełku)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek87    6

Jeśli wał jest zablokowany to może być tak, że śruby na którymś z kół rozrządu się odkręciły/obcięły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biszu    7
11 godzin temu, grzesiek87 napisał:

Jeśli wał jest zablokowany to może być tak, że śruby na którymś z kół rozrządu się odkręciły/obcięły

Ale jakby tak było że rozrząd się rozsypał to wtedy wał się powinien lekko obracać. Bez żadnego oporu. 

Tak czy siak trzeba rozebrać górę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek87    6

Niekoniecznie. U mnie kiedyś tak było, po remoncie silnika, jednego koła od rozrządu nie dokręciłem i się odkręciło. Ostatnie chwile jeszcze zaczął strasznie nierówno pracować i jak zgasł to też już wału nie dało się obrócić. Ale wiadomo, szukaj od najprostszych rzeczy, rozrząd to już chyba ostateczność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biszu    7
1 minutę temu, grzesiek87 napisał:

Niekoniecznie. U mnie kiedyś tak było, po remoncie silnika, jednego koła od rozrządu nie dokręciłem i się odkręciło. Ostatnie chwile jeszcze zaczął strasznie nierówno pracować i jak zgasł to też już wału nie dało się obrócić. Ale wiadomo, szukaj od najprostszych rzeczy, rozrząd to już chyba ostateczność.

To dół sprawdziłem wał cały, panewki główne i korbowodowe nie naruszone. 

Zaraz idę zwalić głowice i będę widział cylindry. 

A na końcu to zostanie rozrząd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad_Duda    83

Odkręć też dekiel od linki licznika jak nic nie zobaczysz wcześniej, może odkręciła się blaszka i kąt trysku się zmienił, blachę wkręciło w tryby koła napadowego pompę wtryskowa. Taki przypadek miałem po 300h od nowości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biszu    7
4 godziny temu, Konrad_Duda napisał:

Odkręć też dekiel od linki licznika jak nic nie zobaczysz wcześniej, może odkręciła się blaszka i kąt trysku się zmienił, blachę wkręciło w tryby koła napadowego pompę wtryskowa. Taki przypadek miałem po 300h od nowości.

O to chodzi że silnik z blokowało, że nie idzie nim obrócić, nawet łomem. 

Ściągnąłem głowice i tam wszystko jest okey.

To jutro odkręcimy i zobaczymy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj