Skocz do zawartości

Kalibracja podnośnika tylnego w T6.160


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, 

Czy ktoś jest w stanie opisać proces kalibracji podnośnika tylnego w serii t6?

Podnośnik nie opuszcza mi się do końca jak wcisnę przycisk szybkiego opuszczania.  Muszę go przytrzymac bo inaczej silowniki zostają wysunięte około 7cm

Czy bez interwencji serwisu jestem w stanie taka kalibracje wykonać?

Znalazłem w internecie jakiś opis kalibracji ale podnośnik tak jak by ustalał tylko pozycje górna a do dołu w ogóle nie zjeżdża. 

Opublikowano

Witam, jesteś w stanie przeprowadzić kalibrację podnośnika samodzielnie. Opisz proszę sposób znaleziony przez Ciebie w internecie to potwierdzę czy jest to poprawna procedura.

Opublikowano

To nie jest kalibracja, której potrzebujesz. Pokrętło wysokości podnoszenia należy tylko ustawić maksymalnie w prawo. Na suwaku na najniższe położenie opuszczania. Przy odpalaniu trzeba trzymać przycisk szybkiego opuszczania i przytrzymać os 5-10s po odpaleniu. Wtedy powinno wejść w procedurę kalibracji podnośnika. I trzeba go opuścić, później podnieść przyciskiem szybkiego opuszczania/podnoszenia. Tyle pamiętam z głowy. Jeżeli się nie uda, to odezwij się na PW.

Opublikowano

Znalazłem na necie instrukcje serwisowa to mojego modelu. Zrobiłem  kalibracje jak w instrukcji i nic. Silowniki dalej po kliknięciu opuszczania nie chowają się od 0. Trzeba przytrzymac przycisk żeby zjechały do 0

Opublikowano

Zrobienie kalibracji zgodnie z instrukcją nie zawsze oznacza poprawność jej wykonania. Jeżeli wyświetla wartość zerowego położenia to nie ma opcji, żeby opuszczał niżej z przycisku szybkiego opuszczania. Sterownik musi poprawnie odczytać skrajne wartości, inaczej nie będzie to działać tak jak tego oczekujesz

Opublikowano

Czyli tak jak by odczytywał  błędnie wartość najniższego położenia. 

Przy robieniu kalibracji cięgna w ogóle się nie opuszczały. Minimalnie dygaly do dolu i tylko na max do góry.  

Żeby rozpocząć kalibracje trzeba suwak przesunąć na 70-90% wtedy pojawią się napis CAL.

Jak się rozpocznie kalibracja  to  nie można jej przestawiać bo przerywa proces

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v