Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Padla mi pompa wody w 3630. Odrecilem przy szajbie z paskami 2 srubki na klucz 14 i zsunelo sie takie zabezpieczenie i teraz nie wiem co dalej. Bo nie moge ruszyc tej nakretki od wiskozy. I ktora ta nakretka krecic? Bo przy wiskozie jest mniejsza i obok niej blizej szajby jest wieksza i ta wieksza byla zabezpieczona ta blaszka. One sa razem zespolone? Czy to jakas kontra? Jak to ruszyc. I jaki tam jest gwint? Normalny czy lewy? No i jakby sie udalo odkrecic ta wiskoze to da sie ją wyciagnac i pompę wody bez zdejmowania chlodnicy? 

Opublikowano

Da się to zrobić bez zdejmowania chłodnicy. Robiłem to parę razy. Tą większa nakrętka nakręcona jest na ośkę pompy wody i tam jest prawy gwint. Mniejsza to od wiskozy niepamiętam jaki tam jest gwint.

Opublikowano (edytowane)

Dzieki Udalo sie odkrecic ta duza nakretke z oski pompy ale potem oska blokowala aby to zdjac i musialem ja przeciac bo i tak nowa pojdzie. Ale teraz trzeba jakos rozkrecic ta duza nakretke i ta mala od wiskozy. A nie moge jej za cholere ruszyc. Nie wiem tez w ktora ciagnac czy to lewy czy ofawy gwint. Na pomoie jest normalnie prawy to nakrwtka byla zabezpieczona przed odkreceniem a tutaj nie jest zabezpieczona. Wiec bylby lewy? 

 

Lepiej kupić nowa pomoe czy zestaw naprawczy? Ktore jest lepsze jakosciowo? Bo pompy to pewnie chinczyki ale te zestawy to tez uj ich wie

Edytowane przez kamil800
Opublikowano (edytowane)

Ktos mi powie jak odkrecic ta mniejsza nakretke od tej wiekszej? Nawet przecinakiem napieprzalem i nawet nie drgnie... 

Na drugim zdjeciu widac takie zatoczenie w glab. Gdyby go nie bylo i bylo na rowno to bym dal rade to wsadzic bez rozkrecania. Mocno wazne jest to zatoczenie? Jakbym je zeszlifowal albo wycial kawalek od jednej strony cos sie stanie? 

IMG_20231031_141705.jpg

IMG_20231031_141713.jpg

Edytowane przez kamil800
Opublikowano
5 minut temu, kamil800 napisał:

Ktos mi powie jak odkrecic ta mniejsza nakretke od tej wiekszej? Nawet przecinakiem napieprzalem i nawet nie drgnie... 

Na drugim zdjeciu widac takie zatoczenie w glab. Gdyby go nie bylo i bylo na rowno to bym dal rade to wsadzic bez rozkrecania. Mocno wazne jest to zatoczenie? Jakbym je zeszlifowal albo wycial kawalek od jednej strony cos sie stanie? 

IMG_20231031_141705.jpg

 

IMG_20231031_141713.jpg

A tam przypadkiem nie jest "lewy " gwint?

Opublikowano (edytowane)

Udalo sie odkrecic ze znajonym mechanikiem. Mial klucz co dobrze podszedl metrowa rura i dopiero poszlo. Jakis geniusz zlozyl to wczesniej na klej..... Tak jest lewy gwint

Edytowane przez kamil800

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v