lukasz51195

Renault 461.

Polecane posty

lukasz51195    0

Witam mam kilka pytań na temat tego ciągnika.

1. Czy zakładał ktoś inny zegar temperatury np taki wskaźnikowy jak w Zetorze, jak tak to jaki.

2.Gdzie znajduje się wskaźnik poziomu oleju w skrzyni.

3. Ciągnik jeździł 13 lat na Turdusie i czy mogę go zmienić np na Fuchsa? Słyszałem że jak go zmienię to może zgubić ciśnienie oleju. A mechanik mi mówił że jak mam zmieniać to na max manola bo może się coś dziać. Pozdrawiam 🙂🤚

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

zmień mechanika, bo na tych pomyjach w tej chwili nie ma ciśnienia
miarkę oleju prawdopodobnie masz z tyłu w okolicach zaczepu
nie wiem jak w starszych, ale do nowszych bez problemu pasuje czujnik 7201 czy ciężkiej serii, więc taki zestaw można tam założyć

Czujnik temperatury elektryczny 12V C-330 C-360

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0

Nie straci ciśnienia jak to co niektórzy mówią? 

10 godzin temu, witejus napisał:

Zawsze lepiej zalać lepszym niż gorszym olejem

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
4 godziny temu, lukasz51195 napisał:

Nie straci ciśnienia jak to co niektórzy mówią? 

 

będzie trzymał ciśnienie, bo ten Turdus na ciepłym ma konsystencję wody
nie wierzysz to wkręć zegar i się sam przekonasz że będzie różnica przynajmniej 1 bar
co do oleju mogę polecić też Rimula r4, Tekma Mega, Delvac czy Urania


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0

Panowie z tego co się orientowałem to nie mogę założyć takiego cyfrowego wskaźnika bo przy cylindrach jest sporo wyższa temperatura jak np płynu, więc chyba założę jakieś wskaźnik temperatury oleju. A zapomniałem wtedy dodać że ciągnik jest chłodzony powietrzem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0
9 godzin temu, MarcinKa napisał:

Reno chłodzone powietrzem??

To jaki tam silnik jest?Deutz??

To te stare modele były na powietrze?

Tak, jest chłodzony powietrzem. I z tego co się orientowałem to wlew oleju do skrzyni jest za wajcha od biegów ( pod nogami) a wskaźnik gdzieś z tyłu tylko za cholerę nie mogę go zlokalizować i będę musiał chyba do mechanika podjechać 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj