Skocz do zawartości

Oprogramowanie New Holland Electronic Service Tools CNH EST 9.8 na poziomie dealera i instrukcja naprawy eTimGo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oprogramowanie New Holland Electronic Service Tools CNH EST 9.8 na poziomie dealera i instrukcja naprawy eTimGo


Elektroniczne narzędzie serwisowe 9.8 (EST) Poziom inżynieryjny* (tylko oprogramowanie) – używane przez techników dealera New Holland do łączenia się z pojazdami wyposażonymi w magistralę Controller Area Network (CAN).
Zupełnie nowa wersja New Holland CNH EST współpracuje z systemami operacyjnymi Windows 10 64-bit i Windows 11 64-bit PRO, z wyjątkiem wersji Home).

https://www.cnautotool.com/goods-7221-New-Holland-Electronic-Service-Software.html

Obsługiwane marki:
New Holland (rolnictwo i budownictwo);
New Holland FK (Fi at-Kobelco);
New Holland O&K (Orenstein i Koppel);
CASE (rolnictwo i budownictwo);
STEYR;
KOBE-LCO;
Iveco (Astra) (tylko wozidła przegubowe);
Flexi-cewka;
Sumitomo (SHI)

Funkcja elektronicznego narzędzia serwisowego New Holland:
• Sprawdź stan parametrów;
• Odzyskaj błędy;
• Uruchom testy diagnostyczne;
• Wykonaj programowanie ECU i parametrów;
• Monitoruj aktywną i logowaną diagnostykę;
• Przeglądaj i zmieniaj konfigurację ECU;
• Zobacz procedury diagnostyczne i schematy.
• Rozwiązywanie problemów;
• Uruchom diagnostykę zakresu;

Nowe funkcje New Holland EST 9.8
Wydanie elektronicznego narzędzia serwisowego (EST) 9.8 i nowego oprogramowania eTIM obejmuje kilka z nich

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v