Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam agrofarma z 2012 roku. Problem jest taki że po odpaleniu traktora załącza się wałem wom a powinien się załączać po wciśnięciu guzika. Idzie go wyłączyć poprzez dwukrotne wciśnięcie tego przycisku od załączania. Przedtem działo się to sporadycznie ale z czasem się to nasiliło i teraz praktycznie co odpalam silnik to się załącza wałek i niezależnie czy dźwignia jest ustawiona na 540 czy na neutral. Ktoś ma jakiś pomysł co może być tego powodem? Dziękuję.

Opublikowano

Jaki agrofarm dokładnie . w agrofarm 85 ( wersja mechaniczna z wałkiem na błotniku)  powodów może być kilka  uszkodzona centralka (najdroższy bo chyba 1500 zł),  powinno być tak że dwukrotne wciśnięcie załącza wałek. Wyczyść przycisk na początek może coś podeszło.  Może być problem z kabelkami  może jest przetarty któryś.  miałem problem z  hamulcem wom ale na neutralny  położeniu i tak nie powinien się kręcić wałek.  

Opublikowano (edytowane)

Agrofarm 410 wersja mechaniczna z włączaniem walka na błotnikach. Gdzie ta centralka się znajduje? Może to wina oleju hydrauliczno przekładniowego, ostatnia wymiana 7 lat temu ale przez ten czas zrobił tylko 1000mtg. Kolego a jak rozwiązałes problem z hamulcem tego wałka?

Edytowane przez Rafik87
Opublikowano

Była wymiana tarczek  bo sie przypaliły. i wałek wom cały czas sie kręcił.  (tylko na neutralnym położeniu stał w miejscu) po wymianie oleju może jaki paproch się dostał na dławik przy rozdzielaczu gdzie jest wkręcona cewka ( pod kabina jest jedna jest od blokady druga od womu) ale w sumie jak by sie przytkał to raz by sie kręcił raz nie  albo by stawał pod obciążeniem. 

Centralka jest chyba pod kierownica tam tej dużo kostek i przekaźników. ja problemu takiego nie miałem ale znajomi mieli. 

naprawa hamulca  do koszt ok 4500 zł z robotą. 

 sprawdź jeszcze masę pod przyciskiem

zdjęcie dławika wyślę jak będę w domu. trzeba uważać by nie zgubić go przy wykręcaniu 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v