Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

Mam dwa mccormicki jednego cx75 który jest w bdb stanie oraz drugiego CX95 który swoje już przeżył i mam z nim coraz więcej problemów.

Czy Przełożenie samej turbiny wystarczy czy muszę jeszcze coś podziałać z elektroniką i coś jeszcze powymieniać?

Ktoś robił takie manewry w ogóle?

Może łatwiej będzie kupić części do takiej przeróbki tego CX75 ?

Opublikowano
6 godzin temu, andrzej78 napisał:

Trzeba by było zacząć od tego czy omawiane ciągniki bazują na pokrewnych silnikach , bo różne źródła różnie podają co do typu i pojemności montowanych silników.

Mam tak samo oba CX75 i CX95 i silniki są te same tylko 75 nie ma turbo

Opublikowano

Czy na pewno ? Masz możliwość to porównaj dobrze te silniki ,bo z tego co wylukałem to  podstawowa różnica jest w pompie Bosch i Delphi , wtryskiwacze Delphi ale innego typu. Prawdopodobnie też jest różnica w stopniu sprężania .Czyli mało prawdopodobne aby można było coś pokombinować.

Opublikowano

Teraz patrzę że pompy paliwowe tak jak piszecie są inne, 75 ma boscha, 95 ma Delphi, oby dwa ciągniki mają perknsy które w budowie wyglądają identycznie dlatego w ogóle pomysł podmianki. Zaraz jeszcze sprawdzę w papiery i zobaczę jak to wygląda.

Może zamienić caly silnik,  a tył że skrzynia zostawić? Największy problem mam ze skrzynia i hydraulika w tej 95ce...

Opublikowano (edytowane)

Ja w 75 i 95 mam takie same pompy. Ale jeśli silnik masz pewny to najlepiej było by cały przełożyć z osprzętem. A co tam ci w hydraulice i skrzyni szwankuje?

Edytowane przez katopo
Opublikowano
4 godziny temu, katopo napisał:

A co tam ci w hydraulice i skrzyni szwankuje?

Skrzynie już w tym CX95 robili mi dwa razy, standardowo ta hydraulika od włączania (wspomagania) napędu przód-tył wymienili podziałała 2 miesiące i znowu to samo...

Później zaczęły się problemy z hydrauliką i unoszeniem znowu wymiany sterownika i koszta.

Teraz w nim jak jadę na 3 półbiegu to potrafi mi go na chwilę wyłączyć i po chwili jedzie dalej - masakra jak człowiek jedzie z agregatem nagły stop zanim ogarnie co się dzieje to juz szarpnięcie i jedzie dalej w taki sposób wykończył bym ten ciągnik.
Dalego nie mogę jeździć teraz na półbiegach, a to spowalnia robotę...

To wszystko w sumie w rok czasu.

Ogółem tego CX95 kupiłem styranego przez życie od jakiegoś holendra, a ten CX75 to zadbana sztuka się nie narobiła, ale jednak te dodatkowe konie by mi lepiej służyły. 

Opublikowano

Problem który opisujesz może być spowodowany przełącznikiem półbiegów w gałce zmiany biegów. Sam tak miałem i jak zamieniłem gałki między ciągnikami i była różnica. A co do stawania ciągnika to problem może być w przełączniku rewersu i przewodów w kolumnie kierowniczej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v