Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam gdy olej się rozgrzeję to podczas zmiany kierunku jazdy lub wciśnięcia sprzegla mruga kobtrolka ciśnienia  oleju w skrzyni. Co to może być? Olej jest nowy shell i jest pod maksimum

Opublikowano

Jak zmieniasz kierunek jest zwiększone zapotrzebowanie na olej i pompa nie wyrabia czyli podjechania pompa lub jest gdzieś nieszczelność w skrzyni(na koszach sprzęgłowych lub rozdzielaczu skrzyni itp itp)

Opublikowano (edytowane)

Jest taka sprawa,  po rozgrzaniu np podczas jazdy do przodu ciagnik nagle staje i czasem pokaże blad cp ale nie zawsze go wskaze nieraz tak jest ze cisgnik sam zgasnie i pokaze jakies bledy f ba, fbb, fbc lub ich wcale nie wskaze i ciagnik tak stanie , później jak chce ruszyć to strasznie szarpie nieraz wogole nie ruszy a czasem też jest tak że ruszam z danego biegu do tyłu to jest ok a jak dam do przodu to  ciagnik ledwo się rozpędza i nagle staje (to tak jakby slizgalo sprzeglo w sanochodzie dodajesz gazu a on nie jedzie) a gdy ruszę normalnie że sprzegla to jest ok.  te szarpnięcia rewersu najczęściej występują gdy przerzucam rewers w tył.

Jest to skrzynia power command 18+6 

Nie wiem gdzie szukać przyczyn, ale pewnie jest to powiązane z tą kontrolka która mruga po wciśnięciu lub puszczeniu sprzegla 

Edytowane przez kaseton
Opublikowano

Witam.Może ktoś mi podpowiedzieć co jest przyczyną nie działającego licznika motogodzin w moim TM 140 ?.Dodam tylko ze zegar obrotów silnika jak i licznik motogodzin nie jest elektroniczny jak w większości serii TM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez John6600
      Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 
    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v