DarioPolan

John Deere 2250 - Pierwsze kroki

Polecane posty

DarioPolan    0

Cześć wszystkim.

Na wstępie od razu chciałem zaznaczyć że w póki co w temacie rolnictwa jestem zielony, ale powoli stawiam pierwsze kroki przy pomocy mojego teścia, który prowadzi małe gospodarstwo ze stadem owiec.

Jakimś cudem do tej pory działał na starym ursusie c-328, który był jego oczkiem w głowie i w zasadzie do tej pory z zamkniętymi oczami potrafi nim wszędzie wjechać i wszystko zrobić. Jednak stres przed awarią spowodował zakup nowego sprzętu i padło na jelonka.

Jak się domyślacie przeskok dla teścia jest przeogromny, aż nawet mam wrażenie że boi się nowego sprzętu tak bardzo, że nadal co może robi starym ciągnikiem.

Chciałbym mu pomóc, zwłaszcza że już miałem okazję jd jeździć i ładować baloty, co nie ukrywam już mi się spodobało 😉 Niestety kompletnie nie znam się na aspektach technicznych. Póki co kupiłem i zamontowałem siłowniki tylnej szyby bo starych nie było wcale.

Kilka pytań mam.

1. Pokrętło w podłodze zaraz obok siedzenia co oznacza? (W lewo zając w prawo "0")

2. Pokrętło przy hydraulice do czego służy? Bo dwie dźwignie do tura, trzecia do tylnego podnośnika i jest jeszcze jakieś pokrętło i podczas kręcenia zmienia się tylko taka podziałka pomiędzy "0" a "9".

3. Pokrętło do zapalania można kręcić w prawo i w lewo?

4. Taki malutki pedał przy skrzyni biegów (skrzynia z boku), który może być chowany - co to jest?

5. Zaczep tylny, brakuje go i nie wiem jaki i gdzie kupić. Teść potrzebuje go do np. rozrzutnika. Widziałem takie coś jak np. listwa tylko nie bardzo wiem jakby to zamontować. Wrzucam zdjęcie tyłu ciągnika może coś podpowiecie 😉

Bardzo dziękuję za pomoc, niestety tak jak pisałem wcześniej kompletnie się na tym nie znam ☹️

IMG_20230810_170047.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Daj zdjęcia tych pokręteł bo niepamiętam , przez dwa lata miałem 2650 ,