Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam, 

Może ktoś z forum rozbierał i próbował naprawić pompkę od adblue? Lub wie o jakieś firmie co regenerują. 

Da się to rozebrać? Serwisant nawet nie chciał zajrzeć do niej.

W moim MF 5s wysiadła zaledwie po 1,5 roku. Serwis za nową wola 10 tys + montaż to dojdzie z 2-3 tys. 

Odłączenie całej tej "ekologii" koszt 7,5 tys 

Edytowane przez Marcin06
Opublikowano

Jeżeli masz udokumentowane przeglądy maszyny to może warto spróbować podciągnąć to jeszcze pod wymianę gwarancyjną. Nie wiem tylko jak firma MF do takich rzeczy podchodzi. Przecież to nie jest awaria z winy użytkownika.

Opublikowano
3 godziny temu, ZELKOW napisał:

kto ci wyliczył 7,5 za odłączenie ? poszukaj firm co podkręcają moc i ich podpytaj jeszcze z 3 lata temu za odłączenie tego badziewia wołali 2-2,5tys

Dzwoniłem do jednej chyba z największych firm na terenie Polski zajmująca się właśnie podkręceniem mocy, tym też się zajmują.

3,5 tys netto to koszt odłączenia w mapie ciągnika 

4 tys to koszt wycięcia całego DPF i wstawieniu jakieś "rurki" tak żebym mógł się cieszyć bezawaryjną praca na lata

Tzw. Komleksowa usługa 

Będę porównywał jeszcze z innymi, a na forum dałem temat może ktoś coś poleci itp.

2 godziny temu, tomo12 napisał:

Jeżeli masz udokumentowane przeglądy maszyny to może warto spróbować podciągnąć to jeszcze pod wymianę gwarancyjną. Nie wiem tylko jak firma MF do takich rzeczy podchodzi. Przecież to nie jest awaria z winy użytkownika.

W sumie o tym nie pomyślałem, będę dzwonił ale serwis tak doi pieniądze ze raczej wątpię 

Opublikowano (edytowane)

Po co ci dpf wywalać skoro on działa. Widzę, że te firmy przyjęły taktykę walenia ludzi po rogach. Zresztą twej massey nie ma dpf to już widać, ze chcą cię w jajo zrobić on ma katalizator doc. A ad blue czyli scr to co innego niż dpf i doc.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano (edytowane)

To jak serwis nie będzie chciał tego wymienić na gwaranci to zawsze możesz spróbować rozebrać może jakaś błahostka lub coś poważnego będziesz pewniejszy żeby ostatecznie wydać pieniądze na ekologie      

Edytowane przez przybyslawice5211

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v