Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Brzozak wiem że ten csx to jakby półka wyżej niz 1470 ale cenę podałem gdyz wydaje mi sie ciekawa w porównaniu do tej z zeszłego sezonu i ciekawa w porównaniu do Tucano 320 z tego sezonu

 

wg mnie csx ma lepsze parametry niz claas "tylko że jest żółty"!!!

  • Root Admin
Opublikowano

dziś korzystając z okazji ze cała rodzinka spotkała się w komplecie zapadła decyzja o zakupie kombajnu.

będzie nówka o ile uda się przekonać bank do współpracy.

co do marki to mamy 2 równorzędnych kandydatów oraz 2 zapasowych.

najbliższe dni zadecydują o wyborze tego jedynego

 

brzozak: jeśli rzeczywiście gps mógłby pomóc mi tym aby jechać cały czas na pełna kosę a przy tym nie kosztowałby fortuny to bym się nad tym poważnie pochylił, jeśli natomiast cena będzie zabójcza to oczywiście nie będę zainteresowany

  • Root Admin
Opublikowano

nie można wiedzieć - nie będę ułatwiał życia sprzedawcom. dowiecie się jak już sprzęt stanie u mnie na podwórku.

Chce wydać umiarkowanie jak najmniej.

będę się cieszył jesli kombajn skosi 100ha w sezonie (moje i usługi)

Opublikowano

@yacenty, zeby to samo pojechalo to bedzie drogo kosztowac (min. 20 000 zl), a i tak nie bedziesz zadowolony z efektu.

w kombajnie gps sie stosuje aby moc tworzyc mapy pola, samo prowadzenie mozna rozwiazac poprzez polaryzacje swiatla, tak jak laserpilocie claasa. mysle, ze mozna by to zastosowac samodzielnie, tylko znow pytanie czy warto?

Opublikowano

20tys to jakies 100ha koszenia ciekawe czy dzięki GPSowi można poprawić wydajność na tyle aby się zwrócił

nie :D

na tym moglbys zyskac tylko i wylacznie komfort, ale wg mnie to bezsensu, lepiej zainwestowac w prowadzenie i wykorzystac je w ciagniku do wszelkiego rodzaju prac.

oczywiscie mozna je wykorzystac rowniez w kombajnie, ale wydaje mi sie, ze nawet nie chcialoby ci sie go przekladac i kalibrowac.

Opublikowano

Jestem po wstępnych rozmowach na temat zakupu JD1470,cena nie jest zla(bez wózka)wiem ze to nie jest kombajn idealny ale na 60ha+uslugi starczy,byłem na pokazie Fenda 5220E u Korbanków i tamten kombajn chodził całkiem całkiem ale cena na niego była o niebo wieksza.Do kiedy i ile jest promocja przy zakupie JD1470

Opublikowano

Do yacenty jesli ci zalerzy na szerszych oponach to zrób tak bierz w standardzie jakie sa dokupujesz klamry i opony jaką chcesz i jedziesz na bliżniakach u mnie sąsiad tak ma ale jak sie utopil to 200 km ciagnik dopiero go wyciągnoł!!!

  • Root Admin
Opublikowano

a wiesz ile klamry i dodatkowe opony kosztuja? chyba nie skoro proponujesz takie rozwiązanie

przy stosunkowo waskim hederze 4.8-5m bliźniaki mogą wystawać poza obrys hedera i jak wtedy kosić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
    • Przez WojtekBuawski
      Wczoraj pojawił mi się błąd SPN 94 FMI 17- no rail fuel pressure na max obrotach silnika, który po czasie znikał i się ponownie pojawiał kilka godzin później. Dzisiaj błąd pojawił się i nie znikał, cały czas mrugała kontrolka silnika z wykrzyknikiem. Nie odczuwałem jakichkolwiek zmian w pracy silnika. Co może powodować pojawianie się tego błędu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v