Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.

Opublikowano

Mój wujek w tym roku zakupił JD 1470 bardzo porządna maszyna jak na ten sezon wykosił prawie 200 ha bez żadnej awarii nie było nawet najmniejszego przecieku co się zdarza w nowych maszynach z tego co wiem to ma silnik o mocy 200 KM a cena jaką kosztował to coś ponad 400 tys brutto

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Drogo nie drogo na 50 to kapkę duża maszyna. :D

Opublikowano

John Deere to porządna firma i ich kombajny slyną z niezawodnosci, ale te niemieckie. Niestety 1470 i 1570 to produkcja brazylijska i trwalosc wiekszosci podzespolow znacznie odbiega od tej ich kolegow zza naszej zachodniej granicy.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Na twoje ha wystarczył by jakiś nh tc 5070/5080 B)

Edytowane przez kuglib
Opublikowano

Zamierzam kupić JD 1470, prosił bym o opinię o tym kombajnie, jak się wam sprawuje, czy były jakieś awarie, i czy jesteście z niego zadowoleni?

Opublikowano

Zamierzam kupić JD 1470, prosił bym o opinię o tym kombajnie, jak się wam sprawuje, czy były jakieś awarie, i czy jesteście z niego zadowoleni?

 

Witam wszystkich zainteresowanych kombajnami jd 1470 kupiony w tym roku oraz posiadam NH tc56

 

odpowiem na każde pytania związane z tymi kombajnami co chcice wiedzieć???

Opublikowano

SZATAN powiedz czy jesteś zadowolony z jd 1470, czy miałeś jakieś awarie, czy warto dobrać do niego separator. Zastanawiałem się też nad NH TC 5070, ale chyba wezmę jd. Z którego jesteś bardziej zadowolony z jd czy nh?

Opublikowano

Dołanczam sie do pytania kolegi. Jak jest jego wydajnosc w tonach na godzine, jakie spalanie i czy były jakies awarie podczas sezonu.

 

@BlackMamba to ze jest produkowany w Brazylii wcale nie oznacza ze jest gorszej jakosci, gdyz tutaj chodzi o technologie a nie o kraj pochodzenia. Szczerze to wzgledem wykonania porownuja do konkurentów to NH TC jest skladany w "Rumuńskim lesie" a grupa AGCO w "Kambodży", tylko Class moze dorownac JD wiec nie mamy o czym rozmawiac. Ja juz wole Brazylię.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@szczewko co masz na myśli mówiąc " rumuśki las :lol: chłopie NH przecież jak zapewnie wiesz produkowane są w Belgii i w moim przekonaniu Nh ma trochę więcej doświadczenia w robieniu dobrych kombajnów :D i nie zgadazam się z tym że tylko Class może dorównać JD bo moim zdaniem to tylko Class i New Holland to dwie marki które liczą sie w kombajnach B)

Opublikowano

Czytaj ze zrozumieniem. NH serii TC jest produkowany w Płocku a seria csx i wyzsze dopiero w Belgii. Mowiac "Rumunski las " mam na mysli polskie wykonanie, czyli spawy, malowanie, ogolne wykonczenie jest po prostu do d.... Takie jest moje zdanie i nie musisz sie ze mna zgadzac. Jednego dnia obejrzalem wszystkie modele mnie interesujace czyli Jd 1470, MF 7240, NH TC 5070 i Classa Tucano 320 z czego tylko JD i Class wygladały godnie wykonane.Proponuje porownac sobie jakosc spawow,spasowanie elementów,jakosc powloki lakierniczej.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Niestety teraz nie nie prównam ;D sam mam CSX i jakiś większych uwag nie mam co do wykonania , ale sam niejedno krotnie słyszałem ze Np kombajny AGCO są słabo wykonane ;D jak będę miał okazje to zobaczę jak tam TC są wykonane :lol: rozumiem cię doskonale co to "Polskie maszyny " sam się parę razy przyejechałem na niech :D:D

Opublikowano

CSX to nie TC wiec nie ma co porownywac. CSX to bardzo dobry sprzet i gdyby mial 100ha wiecej to pewnie w CSX-a bysmy celowali a tak 1470 musi wystarczyc. Wykonanie AGCO to chyba najgorzej wykonane kombajny jakie widziałem.

Opublikowano

O serii Tc juz sie kiedys wypowiadałem. Nie jestem typem czlowieka ktory sie podnieca super nowinkami technicznymi z ktorych 50% nigdy nie wykorzystam. Tc w porownaniu do MF, Fendta i Laverdy wypada duzo lepiej, jest lepiej wyspawany i spasowany. Powloki lakiernicze podobne przy czym w Tc nie ma metrowych zacieków :lol: .

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To może jak coś serwis założyć, gdyby się ktoś potem namyślił. :lol:

Opublikowano

SZATAN powiedz czy jesteś zadowolony z jd 1470, czy miałeś jakieś awarie, czy warto dobrać do niego separator. Zastanawiałem się też nad NH TC 5070, ale chyba wezmę jd. Z którego jesteś bardziej zadowolony z jd czy nh?

 

 

Wiec tak: jestem tak sobie zadowolony z JD mam go tylko przez jeden sezon i daje 4/10 punktów...

NH 9/10 już tłumacze:

 

JD strasznie dużo pali ma zbiornik 480 litrów i przez dzień ze rozdrabniaczem słomy potrafi spalić wszystko przy wydajności 6t/h 23-25h/dzień

jest strasznie wielki jeśli chodzi o gabaryty... ładnie czyści zboże ale ma straty na wytrząsaczach ( nie proponuje dobierać separatora na wytrząsaczach bo to wyrzucenie pieniędzy znajomy sobie zażyczył i tylko więcej pali nie daj Boże jak się zapcha 6 godzin odpychał :blink: ....

 

Natomiast NH to inna bajka prosty solidny i wydajność taka sama może 2h mniej na dzień zetnie i ma zbiornik paliwa 250l posiadam 5 lat i nic nie było robione rocznie wycinał 200h. jest juz do wymiany klepisko i cepy ale swoje już przerzucił;[

 

jakieś inne pytania???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
    • Przez WojtekBuawski
      Wczoraj pojawił mi się błąd SPN 94 FMI 17- no rail fuel pressure na max obrotach silnika, który po czasie znikał i się ponownie pojawiał kilka godzin później. Dzisiaj błąd pojawił się i nie znikał, cały czas mrugała kontrolka silnika z wykrzyknikiem. Nie odczuwałem jakichkolwiek zmian w pracy silnika. Co może powodować pojawianie się tego błędu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v