Skocz do zawartości

Renault ares 610 rz jak sie dostac do uszczelnienia przedniego mostu


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Tu na zdjęciu na wałku chyba jest uszczelniacz.Pod nim jest nakrętka i łożysko stożkowe.Nie masz luzu na wałku?Uszczelniacz musisz wyciągnać najlepiej jakieś 2 wkręty spróbuj wkrecić i wyszarp

Edytowane przez thomek
Opublikowano
11 godzin temu, thomek napisał:

Tu na zdjęciu na wałku chyba jest uszczelniacz.Pod nim jest nakrętka i łożysko stożkowe.Nie masz luzu na wałku?Uszczelniacz musisz wyciągnać najlepiej jakieś 2 wkręty spróbuj wkrecić i wyszarp

Udało mi sie zdjąć uszczelniacz z wałka ale pod nim jest jeszcze jakiś jeden i nie wiem czy go wyciągać bo nie moge go znaleść w internecie po numerach czy wystarczy tylko wymienić to z zdj pierwszego 

Luzu na wałku nie ma

Pozdrawiam

20230618_085651.jpg

20230618_085651.jpg

20230618_085705.jpg

Opublikowano
2 godziny temu, thomek napisał:

Ten pod spodem też wymieniasz,most to jest chyba carraro,raczej oryginał tylko ten z wierzchu

Numery tego oringu będą po tamtej stronie jak sie go wyjmnie ?bo są też numery po tej stronie ale nic w internecie nie moge znaleść po nich więc sie boje go wyjmować

Opublikowano

To uszczelniacz kasetowy, a Ty wyjąłeś tylko jego połowę. Musisz wydłubać resztę, a problem to dopiero będzie z montażem tego w taki sposób, aby go nie uszkodzić bo jednocześnie musisz wciskać jego zewnętrzną i wewnętrzną cześć. Najlepiej mieć do tego odpowiedni wbijak do tego typu uszczelnień, albo coś dorobić. Ostatecznie powolutku raz stukać w zewnętrzną, raz w wewnętrzną część. Jak kupiłem w sklepie z uszczelniaczami po numerze i wymiarach zdjętego uszczelniacza. Koszt coś ok 200 zł. 

Opublikowano
49 minut temu, sylip napisał:

To uszczelniacz kasetowy, a Ty wyjąłeś tylko jego połowę. Musisz wydłubać resztę, a problem to dopiero będzie z montażem tego w taki sposób, aby go nie uszkodzić bo jednocześnie musisz wciskać jego zewnętrzną i wewnętrzną cześć. Najlepiej mieć do tego odpowiedni wbijak do tego typu uszczelnień, albo coś dorobić. Ostatecznie powolutku raz stukać w zewnętrzną, raz w wewnętrzną część. Jak kupiłem w sklepie z uszczelniaczami po numerze i wymiarach zdjętego uszczelniacza. Koszt coś ok 200 zł. 

Dzięki za konkretną odpowiedzi 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v