Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie ciagnik władimirec ostatnio przy próbie przełaczenia z szosowych biegów na wsteczny coiś sie zablokowało i ciagnik jest zablokowany na szosowych biegach jest to stary ciagnik z dwiema lewarkami zmiany biegow odkreciłem pokrywki boczne przesuwałem wodziki ale nic to nie dało zbytnio, biegi wchodzą dobrze ale ten drugi lewarek od szosowych i wstecznego nie zbyt w sensie da się wbić wsteczny bieg ale nie ma szosowycxh nie mo]ge wbić bo jest jakos dziwnie zablokowany nie mama pojęcia co robić.... odkrciłem lewarek biegów jakies wodziki tam sa ale wydale mi szie ze jeden z wodzików jest jakos przyblokowany nie chce przeskoczyc w prawo ani w lewo dziwna sprawa... jakies opomysły? zdejmowac dekiel ze skrzyni i zaglądac do środka??

Opublikowano

spróbuj zrobić tak, dźwignię od biegów daj na luz, jeśli dobrze rozumiem w drugiej dźwigni masz przełączanie szosowe polowe i przód tył (czyli rewers). jeśli dobrze zrozumiałem da się przełączać przód tył, to te przełączenie też weź na luz, pozostanie zablokowane przełączanie szosowe polowe, jeśli wiesz który wodzik (pod pokrywką z boku) jest od rewersu, to od biegów szosowych będzie sąsiedni, musisz go ustawić tak samo jak ten od rewersu w pozycji luzu. może pomóc poruszanie lekko kołami przy wciśniętym sprzęgle (ewentualnie włączysz 5/6 dźwignią od biegów, by do kół tryby w skrzyni się ruszyły). numer z kołami pomaga w c360 jak się zblokuje "3" i wsteczny może i tu pomoże, w swoim władymircu mam inną skrzynię więc nie pomogę z kolejnością wodzików pod pokrywkami

Opublikowano
Dnia 5.06.2023 o 23:19, yaro_1 napisał:

spróbuj zrobić tak, dźwignię od biegów daj na luz, jeśli dobrze rozumiem w drugiej dźwigni masz przełączanie szosowe polowe i przód tył (czyli rewers). jeśli dobrze zrozumiałem da się przełączać przód tył, to te przełączenie też weź na luz, pozostanie zablokowane przełączanie szosowe polowe, jeśli wiesz który wodzik (pod pokrywką z boku) jest od rewersu, to od biegów szosowych będzie sąsiedni, musisz go ustawić tak samo jak ten od rewersu w pozycji luzu. może pomóc poruszanie lekko kołami przy wciśniętym sprzęgle (ewentualnie włączysz 5/6 dźwignią od biegów, by do kół tryby w skrzyni się ruszyły). numer z kołami pomaga w c360 jak się zblokuje "3" i wsteczny może i tu pomoże, w swoim władymircu mam inną skrzynię więc nie pomogę z kolejnością wodzików pod pokrywkami

powiem tak nie dało sie nic odblokować otwożyłem skrzynie i probnlem jest taki ze wszystkie wodziki sie luzno przesuwaja oprócz ostatniego od strony kół tylnich.... lekko sie przesuje i gdy ma wejść zębtka w zębatkę to sie klinuje i nie mozna przesunąć tak jakby ten wodzik był zgięty wykrzywiony albo nie wiem co chodzi o tylni wałek główny ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v