Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Teściu chce kupić ursusa 330, jutro jedziemy oglądać rocznik74 , jak rozróżnić 30 od 28?, jakie są główne różnice?

Gdzie szukać numeru VIN?

Na co zwrócić uwagę?

Opublikowano

Najprościej po przedniej osi ponieważ w C-328 jest dużo delikatniejsza niż w C-330. Jeżeli oś już ktoś zmienił to sprawdź na ile śrub przykręcony jest rozrusznik, jeżeli na 2 to jest C-328 jeżeli na 3 to C-330. Jeszcze w C-328 oryginalny rozdzielacz ma dwa położenia działania a w C-330 trzy położenia. To tak na szybko.

Opublikowano

Z tą osią to nie zupełnie , bo 330 przynajmniej do osiemdziesiątego roku też była na "okrągłej" osi i raczej nie jest delikatniejsza .

Opublikowano

Nie chodzi o okrągłą oś bo właśnie okrągła to nowszy typ niż ta od C-328. Wystarczy wpisać w googlach oś C-328 i można zobaczyć jak wyglądała ta oryginalna.

Opublikowano

Aha , a Ja myślałem że taka "kanciasta" to w c 325 . Widocznie byłem w błędzie .

Opublikowano

28 ma hak transportowy z uszami do łącznika, 30 miała odkładany górny hak

28 ma wyjście na linke licznika na górze skrzyni, 30 miala na boku

28 ma ciut inną pompe wtryskową i filtr oleju tzw. bączek

Opublikowano

No za tyle to raczej . W miarę przyzwoite od 15tys.

Opublikowano

Chłopie nie idź tą drogą nie kupuj tego tratoropodobnego produktu jakim jest c330, to się do niczego nie nadaje jak już potrzebujesz ciągnika za małe pieniądze kup c360 kup mtz80 kup kurna co kolwiek innego co ma więcej koni niż masz lat, ale nie kupuj c330 iluż to znajomych pluje sobie w brodę jacy to durni byli że czekali rok na te durne c330 a teraz po latach jak przesiedli się na większy ciagnik to plują sobie w brodę jacy to durni byli że tym popierdziem się męczyli tak wiem spalanie ale za prawdę powiadam spalanie to najmniejszy problem i na to nie patrzcie powtórzę jeszcze raz nie kupujcie ciągnika 30km bo to jak strzał sobie w stopę

Opublikowano

Co można powiedzieć po kilku zdjęciach ? Że ładny kolor ?

Opublikowano

ja bym sobie kupił coś zachodniego np. casa 1190 lub coś podobnego ale teściu chce coś do czego częsci kupi na każdym rogu, najlepiej ruskiego t25,

ale tego ja nie chce bo mnie denerwuje, a pozatym ma sprzęgło jednostopniowe co przy rozdrabniaczu jest niebezpieczne, Już raz we władku wybił szybę o gałęź bo go popchało.

 

Opublikowano

Wojtek026 czyli jak ktoś ma 2-3ha i maszyny po koniu jeszcze to musi kupić według ciebie mtza minimum. ? A poza tym przy warzywach czy sadach c330 jest niezbędna, bo rozstaw kół ma mały, i wolna kiedy trzeba do sadzonki. Kolego Solek01 nie patrz na wynalazki z zachodu, bo takich popierdziawek nikt nie sprowadza, a jak ci coś padnie to części będziesz z RPA sprowadzal. Chcesz trochę nowoczesności to poszukaj Ursusa 3512 z lepszą kabiną, albo Farmtrack 555 czy escort 450

Opublikowano

Stary typ filtra powietrza, dwuramienna kierownica, felgi z przodu na 5 szpilek... Wygląda jak C330 z początków produkcji, tylko kwadratowa przednia oś nie pasuje. Całą prawdę powie Ci tabliczka znamionowa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v