Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Haha 🤣 znafco dlatego są tam takie zawory żeby się nie zawieszały, zwłaszcza zetor jest zrobiony z takiego stopu ze gniazdo się nie wybiją a tym samym nie ma prawa się zawiesić, a i jak może zatrzeć się zawor który pływa w oleju ?

Opublikowano

Ty chyba sam nie wiesz co pierd*lIsz, bo już inaczej tego nazwać nie można, opiłki są i się zatrze, w silniku się zatrze gdzie jest bardzo dobrze filtrowany olej.

Prowadnica jest uszczelniona oringiem, i dlatego miedzy ściankami jest wystarczająco dużo miejsca na dostanie się  mikroopiłka.

Opublikowano

Właśnie gówno się znasz i szkoda ci tłumaczyć, ty wątpię czy widziałeś jak zbudowany jest taki zawór, ja pierdzielę znafca myśli że jak coś chodzi w oleju to się nie ma prawa zatrzeć.   xD fachowiec od hydrauliki z dypłomem.    :P

Opublikowano (edytowane)

A co mam leczyć z dzieciakiem.   xD Wiem co mówię, bo to przerabiałem, a ty, no cóż, dużo musisz się nauczyć, ja problemów z hydrauliką nie miałem i nie mam, a tacy jak ty to szukają dziury w całym.    :P

Edytowane przez Desperado
Opublikowano

To smark co pomyka rusalem ...tam hydrauliki się nie naprawia tylko olej dolewa bo leci jak z zarznietej świni ....🤭

5 minut temu, Desperado napisał:

A co mam leczyć z dzieciakiem.   xD Wiem co mówię, bo to przerabiałem, a ty, no cóż, dużo musisz się nauczyć, ja problemów z hydrauliką nie miałem i nie mam, a tacy jak ty to szukają dziury w całym.    :P

 

  • Like 1
Opublikowano
Bogdan_ja napisał:

To smark co pomyka rusalem ...tam hydrauliki się nie naprawia tylko olej dolewa bo leci jak z zarznietej świni ....🤭

Nastepny cwel bez ambicji , normalnie bym Ci pojechał, niestety nie będę tracił czasu na osobnika z tak niskim poziomem inteligencji , o samokrytyce i debilnym zachowaniu nie wspomnę, ps, gdyby nie smarki to byś głodny chodził:)

Opublikowano
12 minut temu, Bogdan_ja napisał:

To smark co pomyka rusalem ...tam hydrauliki się nie naprawia tylko olej dolewa bo leci jak z zarznietej świni ....🤭

 

No chciał  chłopaczek zabłysnąć z tym zaworem ze stożka, tylko dalej nie wiedział jak taki zawór jest zbudowany, wypisz wymaluj jacuś.        :P

Opublikowano
Bogdan_ja napisał:

szczyly możesz se skoczyć na fiutka ...😜

inteligent z ruskim traktorem się znalazł 🤣🤣🤣🤣

spec od kupowania  oleju hydraulicznego 🤭

Hahaha 🤣🤣🤣🤣 Nie ruskim tylko białoruskim, to takie państwo między rosja a Polska , jeśli jesteś tak ogarnięty z hydrauliki jak geografi to jedyny sprzęt który potrafisz odsłużyć to cep , po wypowiedziach sądzę że i z tym masz problem 😂😂😂

Opublikowano

Kurla to coś to nawet nie ruskie 🤭

tam tyle biegów i wajch  jest że ponoć  za każdym razem inny wskakuje ...😜

mi kiedyś gość tłumaczył że musi się zatrzymać i pomyśleć jaki bieg włączyć jak chce zmienić 🤣🤣🤣

  • Haha 1
Opublikowano
2 godziny temu, Michalmeer napisał:

Tulejka w zetorze jest dłuższa niż w c360 o 2mm . jakie masz cisnienie na gniazdach ?

będę musiał poszukać takiej tulejki, a jak nie to się dotoczy. ciśnienia na gniazdach nie sprawdzałem ale przy kiprowaniu przyczep nic się nie dzieje, awarie są tylko w wyniku pracy z turem, może to też być wina samego tura, ma udźwig tylko 850kg, z drugiej strony bigbag zboża więcej jak 700 kg to nie waży

zawór przy pompie zmienialiśmy chyba ze trzy lata temu jak pompa hydrauliczna się skończyła, nie przestawiany, do dzisiaj z plombą

Opublikowano

Tera robią gownolit i zawór trza sprawdzić ...

tulejka jest w c-360 15mm a do zetora idzie kupić 18 mm ...

pomysl  o zasilaniu tura  bezpośrednio  z dolnego dekla ...

nawet sprzedają chyba  gotowe rozwiercone i przerobione 

Opublikowano

napiszcie jakie powinni być ciśnienie na gniazdach, teraz nie mam czym ale przy pierwszej okazji zmierzę

co do przerobionej pokrywy to rozważamy zmianę, bo zwolniło by to gniazda hydrauliki

 

gdyby winny był rozdzielacz tura, co by z nim mogło byc nie tak? za mały przepływ oleju?

Opublikowano

Być może jest roztoczenie otworu na dłuższą a jest krótsza założona i przesuwa się i wywala, stary sprzedawca polecił mi zakładanie oringów 2,4, koszt żaden, kup te i 14x2 jak nie zetniesz przy zakładaniu te grubsze to je załóż, a jak zetnie to te oryginalne, do 60-tki szło założyć te grubsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez franekmarciocha
      Kupiłem niedawno ładowarkę Schaffer 548
      Ladowarka na zimnym oleju jeździ normalnie. Załaduje dwa rozrzutniki obornika i zwalnia. Silnik musze kręcić na obrotach aby jechała. Jazda też nie jest równa tylko raz wolniej raz szybciej jedzie a obroty na silniku bez zmian. Od czego polecacie zacząć? Oleju I filtrów jeszcze nie zmieniałem. Kwestia jaki olej i jakie fitry?jakie ilości tam wchodzą bo nie mogę znaleźć w internecie. Chodzi mi o dobre marki. Proszę o porady i z góry dziękuję 
    • Przez kuba13x
      Witam w swoim zetorze mam dwa wyjścia hydrauliczne z czego do jednego podpięte jest zasilanie do tura a do zestawu uprawowo siewnego potrzebuje dwa wyjścia a więc czy ten rozdzielacz ze zdjęcia poprzez zmianę pozycji dźwigni odetnie zasilanie od tura i poda ciśnienie na drugie złącze w tym rozdzielaczu i tak na zmiane?

    • Przez mf390
      Witam, czy byłby ktoś w stanie podpowiedzieć jak podpiąć hydraulika do ładowacza 3 sekcyjnego do Zetora 8540?
    • Przez kuba13x
      Witam potrzebuje 4 wyjść hydraulicznych w zetorze do zestawu uprawowo siewnego jedno wyjście do hydropaku i dwa do znaczników hydraulicznych a do czwartego podpięty byłby ładowacz czołowy. Tak jak na zdjęciu zetor ma 2 wyjścia zasilające (1 i 2) i trzeci to wolny spływ (0). Z tego co się orientuje rozdzielacz musiałby być podpięty pod wyjście 1 i 2 a sterowanie tymi 4 wyjściami odbywałoby się za pomocą oryginalnej dźwigni przy pomocy jakiegoś guzika który na zmiane po naciśnięciu przełączałby ciśnienie na pierwszą lub drugą pare wyjsc hydraulicznych. Chyba że się mylę i działa to inaczej? Pytanie czy ten rozdzielacz dodatkowej sekcji ze zdjęcia jest warty kupna i jak wygląda jego działanie czy tak samo jak napisałem czy jednak nie, jak z żywotnością i awariami tej cewki sterującej i czy ten rozdzielacz musi mieć powrót oleju do skrzyni


    • Przez grmichalak
      Witam panowie potrzebuje schematu rozdzielacza do Zetora 7340 najlepiej całego katalogu do Zetora 7340 z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v