Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

posiadam zetora 7745 z turem, mam problem z hydrauliką, a dokładnie bardzo często puszczają oringi na tulejce centrującej, przy pokrywie pompy hydraulicznej, przez tę tulejkę olej jest tłoczony do rozdzielacza. ciągnik mam kilkanaście lat. na początku było ok, później zaczęły się problemy z rurką w tylnym moście, przez którą olej dochodzi do górnej pokrywy i rozdzielacza (raz się przetarła o koło talerzowe, później 2 czy 3 razy dolny koniec wyskoczył z  mocowania), z reguły przy załadunku obornika. jak to w końcu ogarnęliśmy to zaczęły puszczać oringi na tulejce. najgorsze że nie trzeba podnosić ciężarów by oring puścił, czasami wystarczy podnieść tura przy dużych obrotach silnika. miał ktoś podobny problem, jak to rozwiązać?

Opublikowano

obudowa musi byc wyrobiona- jesli rurka wypada albo sie krzywi to pasowaly by ja jakos przylutowac ,skleic, spaw na zimno, 

obydwa oringi puszczaja? rurke dajesz zawsze nowa ? moze jakis minimalnie grubszy oring ? moze wystarczy  kupic innej firmy ?

no i najwazniejsze przy skladaniu trzeba to zrobic idealnie-bo chyba oring sam sie nie rozwali tylko jest zle spasowany. najlepszy bylby zuraw albo wyciag zeby plecak polozyc idealnie

Opublikowano
6 minut temu, jacus napisał:

 

no i najwazniejsze przy skladaniu trzeba to zrobic idealnie-bo chyba oring sam sie nie rozwali tylko jest zle spasowany. najlepszy bylby zuraw albo wyciag zeby plecak polozyc idealnie

jacus weź ty się lepiej za obiad, może nie spierdo*sz   :P   do czego ci żuraw albo wyciąg pod spodem ciągnika?    :D

10 godzin temu, yaro_1 napisał:

posiadam zetora 7745 z turem, mam problem z hydrauliką, a dokładnie bardzo często puszczają oringi na tulejce centrującej, przy pokrywie pompy hydraulicznej, przez tę tulejkę olej jest tłoczony do rozdzielacza. ciągnik mam kilkanaście lat. na początku było ok, później zaczęły się problemy z rurką w tylnym moście, przez którą olej dochodzi do górnej pokrywy i rozdzielacza (raz się przetarła o koło talerzowe, później 2 czy 3 razy dolny koniec wyskoczył z  mocowania), z reguły przy załadunku obornika. jak to w końcu ogarnęliśmy to zaczęły puszczać oringi na tulejce. najgorsze że nie trzeba podnosić ciężarów by oring puścił, czasami wystarczy podnieść tura przy dużych obrotach silnika. miał ktoś podobny problem, jak to rozwiązać?

Zawór przy pompie zmienić, mógł ktoś tam coś majstrować, albo się chwilowo zacina.

Opublikowano
3 minuty temu, Desperado napisał:

jacus weź ty się lepiej za obiad, może nie spierdo*sz   :P   do czego ci żuraw albo wyciąg pod spodem ciągnika?    :D

Przestań.

On wie lepij. On czyta periodyki i się zna...😁

Opublikowano

ja tylko kawy nie wypilem przed przeczytaniem posta a wy ??

jesli cos naprawiasz wiele razy i nic z tego nie wychodzi to zrob jak koledzy wyzej -zacznij pisac na af .tu bedziesz fachowcem od wszystkiego.

najpierw zmierz cisnienie pompy na wyjsciu  -potem cokolwiek wymieniaj. akurat zawor bezpieczenstwa jest ostatnim czym mozna sie zainteresowac.

cos jest pokrzywione - sposc olej, wytrzyj wszystko dokladnie,halogen i szukaj uszkodzenia - czemus oringi wywala. pompe to chyba trudno krzywo przykrecic.

Opublikowano

zawór to pierwsze czym tu się trza zainteresować pociotku ...Co tam jest pokrzywione duraku? ....wywalało rurkę teraz oring pod deklem bo zawór albo przyblokowany celowo albo zacięty ....Co ty tam chcesz przylutować i spawać ?....Może dekiel przyspawać ?🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Like 1
Opublikowano

Problem z rurką naprawiliśmy jak pisałem, grubszy oring też próbowaliśmy ale nie idzie poskładać żeby oring został cały, może był już za gruby. Jeszcze same tulejki, jak kupujemy nowe to też różnią się wymiarami, w szczególności długością, może to też ma znaczenie.

Opublikowano

pewnie ktos wam sprzedaje te od ursusa albo gorna od pokrywy, nie wiem czy jest taka sama. mam katalog ale w garazu. moze daja to co jest na stanie.

obydwa oringi sie uszkadzaja ?? jesli jeden to tego trzeba wbic na luzie a drugiego dokrecajac.

zawor pod deklem to sie ogarkowi zablokowal.  

Opublikowano

tulejki górna czy dolna wyglądają tak samo, na oko, z resztą w c360 jest taka sama

chyba że zakładane były takie same, a faktycznie powinne się różnić

co do uszkodzeń oringów, przy demontażu tulejka zawsze zostaje w pokrywie pompy i później wyciągamy ją kombinerkami, teraz wyciągnę ją w sposób mniej inwazyjny

Opublikowano

w twoim wypadku to zwykly psycholog powinien wystarczyc. co najwyzej  z kurtka z dluzszymi rekawami..

ktory oring jest uszkodzony ?? moze przyczyna jest zupelnie inna...

 

Opublikowano

sprobuj zamowic czesci w sklepie z oryginalami czyli agrozeto, moze tam beda mieli lepsze. najpierw zalozyc rurke a potem dokrecac pokrywe.

do tego warto sprawdzic cisnienie w ukladzie-moze ktos ma manometr na wezu ??

Opublikowano

Z rurką kiedyś mieliśmy problem ale kilka lat temu po założeniu rurki rozgrzaliśmy jej koniec palnikiem żeby ją lepiej porozginać i teraz siedzi. Wydaje nam się też że tulejka za bardzo wpada w pokrywę pompy, przez co oring po złożeniu będzie na brzegu kanału w obudowie skrzyni. Przy składaniu brat dopasował podkładkę miedzianą pod tulejkę, zobaczymy czy to coś pomoże. 

Opublikowano (edytowane)

No widać mało wiesz , bo blokowanie zaworu bezpieczeństwa pompy jest dosyć powszechną przyczyną awarii, wywalanie czegokolwiek, rurek, oringów, już wskazuje na zbyt wysokie ciśnienie, może być chwilowe ale jest. Może być też inny zawór, piorun wie co gościu tam ma i na podłączał, ale któryś zawór blokuje, oringi na tulejkach, to już naprawdę muszą być wyrąbane żeby wywalało tam olej.

Edytowane przez Desperado

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez franekmarciocha
      Kupiłem niedawno ładowarkę Schaffer 548
      Ladowarka na zimnym oleju jeździ normalnie. Załaduje dwa rozrzutniki obornika i zwalnia. Silnik musze kręcić na obrotach aby jechała. Jazda też nie jest równa tylko raz wolniej raz szybciej jedzie a obroty na silniku bez zmian. Od czego polecacie zacząć? Oleju I filtrów jeszcze nie zmieniałem. Kwestia jaki olej i jakie fitry?jakie ilości tam wchodzą bo nie mogę znaleźć w internecie. Chodzi mi o dobre marki. Proszę o porady i z góry dziękuję 
    • Przez kuba13x
      Witam w swoim zetorze mam dwa wyjścia hydrauliczne z czego do jednego podpięte jest zasilanie do tura a do zestawu uprawowo siewnego potrzebuje dwa wyjścia a więc czy ten rozdzielacz ze zdjęcia poprzez zmianę pozycji dźwigni odetnie zasilanie od tura i poda ciśnienie na drugie złącze w tym rozdzielaczu i tak na zmiane?

    • Przez mf390
      Witam, czy byłby ktoś w stanie podpowiedzieć jak podpiąć hydraulika do ładowacza 3 sekcyjnego do Zetora 8540?
    • Przez kuba13x
      Witam potrzebuje 4 wyjść hydraulicznych w zetorze do zestawu uprawowo siewnego jedno wyjście do hydropaku i dwa do znaczników hydraulicznych a do czwartego podpięty byłby ładowacz czołowy. Tak jak na zdjęciu zetor ma 2 wyjścia zasilające (1 i 2) i trzeci to wolny spływ (0). Z tego co się orientuje rozdzielacz musiałby być podpięty pod wyjście 1 i 2 a sterowanie tymi 4 wyjściami odbywałoby się za pomocą oryginalnej dźwigni przy pomocy jakiegoś guzika który na zmiane po naciśnięciu przełączałby ciśnienie na pierwszą lub drugą pare wyjsc hydraulicznych. Chyba że się mylę i działa to inaczej? Pytanie czy ten rozdzielacz dodatkowej sekcji ze zdjęcia jest warty kupna i jak wygląda jego działanie czy tak samo jak napisałem czy jednak nie, jak z żywotnością i awariami tej cewki sterującej i czy ten rozdzielacz musi mieć powrót oleju do skrzyni


    • Przez grmichalak
      Witam panowie potrzebuje schematu rozdzielacza do Zetora 7340 najlepiej całego katalogu do Zetora 7340 z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v