Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam wszystkich. W moim ursusie 4514 często odkręca mi się nakrętka wałka przedniego napędu. Mam pytanie czy przed tą nakrętką jest jakaś podkładka u mnie od początku podkładki nie było, jest tylko sama nakrętka.

Opublikowano
11 minut temu, krzys111 napisał:

Witam wszystkich. W moim ursusie 4514 często odkręca mi się nakrętka wałka przedniego napędu. Mam pytanie czy przed tą nakrętką jest jakaś podkładka u mnie od początku podkładki nie było, jest tylko sama nakrętka.

Jeśli masz na myśli nakrętkę wałka ataku to dokręć ją i spawarką złap w dwóch miejscach punktowo. 

U siebie tak zrobiłem i spokój. 

Opublikowano
1 godzinę temu, krzys111 napisał:

Myślałem dwie nakrętki założyć lub dorobić podkładkę kontrującą. 

Robiłem i tak ale z czasem też się odkręcała. 

Opublikowano
9 godzin temu, PRIMO napisał:

Jeśli masz na myśli nakrętkę wałka ataku to dokręć ją i spawarką złap w dwóch miejscach punktowo. 

U siebie tak zrobiłem i spokój. 

Sposób pewny ale co jeśli trzeba będzie ją odkręcić np. przy awarii mostu?

Opublikowano
1 godzinę temu, krzys111 napisał:

Sposób pewny ale co jeśli trzeba będzie ją odkręcić np. przy awarii mostu?

Właśnie cały minus tego. 

A jeszcze jedno, tą nakrętkę zabezpieczałeś zaginając ten kołnierz w te wcięcia wałka?

Opublikowano

Myślałem o tym, ale ten kołnierz jest gruby i jest w nim gwint. Na allegro znalazłem podkładkę zabezpieczającą i zastanawiam się nad podkładką lub sam dorobić taką podkładkę.

Opublikowano
33 minuty temu, krzys111 napisał:

Myślałem o tym, ale ten kołnierz jest gruby i jest w nim gwint. Na allegro znalazłem podkładkę zabezpieczającą i zastanawiam się nad podkładką lub sam dorobić taką podkładkę.

I masz przyczynę odkręcania się nakrętki. 

Właśnie ten gruby kołnierz trzeba zaklepać w te wypustki na wałku ataku. 

Opublikowano
11 minut temu, PRIMO napisał:

I masz przyczynę odkręcania się nakrętki. 

Właśnie ten gruby kołnierz trzeba zaklepać w te wypustki na wałku ataku. 

Chyba tak zrobię. Dzięki😀

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez baton386785
      Witam.
      Mam takie pytanie. Czy warto założyć elektryczne wspomaganie kierownicy? Można kupić taki zestaw na Allegro. I właśnie się waham.
      Moż ktoś jest w temacie…
      Pozdrawiam
    • Przez krzys111
      Chciałem ustawić zbieżność w swoim ursusie 4514, odkręciłem kontry i nie mogę obrócić drążkiem bo jest wygięty w kształcie litery C i na dole zapiera się o wał napędowy i na górze też się zapiera. Czy jest oryginalny czy poprzedni wlasciciel coś przerobił.


    • Przez krzys111
      Witam. Mam pytanie, czy wymieniał ktoś uszczelnienia w siłowniki wspomagania w 4514? Wymieniałem już uszczelnienia ale słyszałem od jednego fachowca że w tym siłowniku jest jedno uszczelnienie które w „ domowych warunkach” ciężko wymienić. 
      Musze coś zrobić, bo aby jechać prosto muszę ciągle kierownicą kręcić. Dzięki
    • Przez thesykacz
      Witam zrobił się duży luz w układzie kierowniczym. Zanim dojdzie reakcja do drążków kierowniczych jest spory luz koła kidrownicy. Jak skasować taki luz? 
    • Przez krzys111
      W moim 4514 aby jechać prosto muszę ciągle wykonywać małe ruchy kierownicą, płyn w orbitrolu jest, nigdzie nie ma luzów co może być przyczyną? . Dodam jeszcze że przy jeździe kilka kilometrów ciągle, położenie kierownicy zmieni się o ok. pół obrotu i przy ostrym skręcaniu z małą prędkością słychać syczenie. Proszę o pomoc o co chodzi czy to tak ma być? To mój pierwszy traktor z orbitrolem. Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v